czwartek, grudnia 30, 2021

Poświątecznie


"Wypełniaj się dobrem i zaufaniem, tak aby nie pozostało w tobie miejsca na nic innego..." Taki to piękny przekaz przyszedł do mnie dziś podczas porannej, poświątecznej kawki:-) A to za sprawą jednej z książek pani Maciąg "Dobrostan". Za oknem ponad dziesięciostopniowy  mróz ustąpił miejsca dodatnim temperaturom. Słońce ogrzewa myśli. Rozświetla wnętrze mojej kuchni. W starej porcelance ciasteczka prezentowe. Doskonale mi z tym czasem. Cichym już i spokojnym. W lodówce sporo zapasów, bo jak co roku, pomimo postanowień, za dużo znów jedzenia przygotowałam. To nic jednak. Tak cudownie jest teraz sięgać po nie. Wcześniejsze zamieszanie i krzątanie do późnych godzin, ustąpiły miejsca beztroskim chwilkom odpoczynkowym. Podarowałam sobie ten dzień, by pobyć z sobą, poczytać nieco, nacieszyć tym całym pięknem dookoła:-) Delektuję się zatem. Chłonę. Serce wypełnia spokój i radość. Tak niewiele potrzeba mi, by tak mogło być. Szczęśliwie i dobrze po prostu. W sercu piękne chwilki świąteczne z moimi dziećmi. Najcenniejsze. Powracać będę do nich z błogą wdzięcznością... Tak, by wypełniły wszystkie zakamarki duszy. Te wszystkie dobre i piękne momenty, to najcenniejsze skarby:-) Podobnie jak takie chwilki. Z lekturą ulubioną, muzyką bliską sercu, pysznym czymś przy tym jeszcze:-) W moim staroćkowym świecie, wprawiającym zmysły w niezmienny zachwyt... 


Zapasy nie tylko  jedzeniowe rozpieszczają poświątecznie:-)
Świec sporo też, tak jak kocham. 



Stojące lampiony...
W nich tlą się świece najczęściej.
Tak pięknie rozpraszają światło. Przydają ciepła i przytulności.


Na kilka niezdrowych, parafinowych świec też się pokusiłam:-)





Pokochałam te cieniutkie, cerkiewne:-) 




Sprawiłam sobie też  przyjemność taką oto:-)
Do kuchni przywędrowała szafeczka przeszklona 
urocza, wprost z mojej łazienki.
Wpisuje się miło bardzo i docenię ją należycie tutaj:-)









Odświeżyłam co nieco, ułożyłam inaczej troszkę.
Podotykałam, poprzytulałam, zachwyciłam na nowo:-)









Sól i pieprz w innych na czas jakiś znów naczynkach...



Zapasik miły kadzideł też sprawiłam sobie:-)))



Ogólnie, dobrze mi z tym wszystkim dookoła:-)))
 




Kilka jeszcze stroniczek na dziś,
by myśli w dobrą stronę pokierować:-)


Cudownej końcówki roku💗
I najpiękniejszego nadchodzącego, Nowego Roku!!!
Otwartego serca, wypełnionego zaufaniem i wdzięcznością...
I bliskości z sobą.
Czystej, niezakłóconej:-)




~ bh ~




3 komentarze:

  1. Piękne przedmioty z duszą! To czytając tego bloga się zaraziłam... Teraz również posiadam swoje. Pozdrawiam i życzę spokojnego przejścia do 2022 roku. A. H.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Ci się dzieje tak jak sobie tego życzysz i zdrowa bądź.Otoczyłaś się samym pięknem, spokój bije z Twoich wnętrz i z tego co piszesz. Do Siego roku! Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło że znów jesteś:)))cudowny klimat Twojego domku nam się udziela:)))Pozdrawiam serdecznie i dobrego roku życzę:)))))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger