niedziela, sierpnia 11, 2019

Mam szczęście


Niedzielne poranki cenię sobie szczególnie. A kiedy jeszcze, tak jak dziś, starocie na Lipowym w perspektywie, mam to przemiłe poczucie, że to będzie mój, taki jak kocham dzień. I taki właśnie był:-) Ze słońcem, kwiatami, starociami i przyrodą... W międzyczasie, jak to w niedzielę zazwyczaj, chlebek wyjęłam z pieca swój, potem wianek uwiłam na drzwi wejściowe, stroniczek kilka przeczytałam nabytej ostatnio, niezwyklej książki o życiu pszczół i... lody śmietankowe zjadłam  w cudownym towarzystwie mojej Córeczki-) Ułożyłam na koniec tu i tam moje skarby z ostatnich kilku starociowych wojaży. Waza ta oto i półmisek cieszą mnie bardzo:-)





Choć przecież tyle ich już u mnie...


Świeczniczek z dzisiaj:-)


Stołeczek taki oto jeszcze...



I hortensji cudowny nastał czas:-)



Poszeweczki lniane z monogramami, 
Toskanię moją przywołujące założyłam dziś:-)




Dzisiaj powróciłam z taką oto też skrzyneczką:-)









I tak myślę sobie, że wszystko czego doświadczamy naszymi zmysłami, wydaje się być takie oczywiste. Zatracamy wdzięczność, że stają się naszym udziałem niezwykłe, niosące radość, ekscytację i zachwyt doznania... Tak trudno mi wyobrazić sobie życie bez któregokolwiek z nich. Tymczasem mogę patrzeć, słyszeć, smakować... Mam wielkie szczęście💗


 

Spokojnej nocy:-)

~ bh ~


4 komentarze:

  1. Masz rację,że niektóre rzeczy są dla nas tak oczywiste że ich nie doceniamy.Cudnie jeśli przychodzi moment kiedy szerzej otwieramy oczy i . . .ach!Wiesz,że to chwile dla wybrańców.Szkoda jeśli nie potrafimy się cieszyć i doceniać małych rzeczy.Tego pierwszego życzę nam wszystkim.Świetna ta skrzynka na wino i ta odlotowa świnka z poprzedniego posta.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te Twoje starocie a waza jest wręcz zachwycająca... Wspaniale ,że możesz tworzyć sobie takie miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś otoczona skarbami Haniu. Potrafisz wyszukiwać coraz to nowe perełki :)Cudny świat tworzysz... Ściskam, Pola :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger