wtorek, stycznia 15, 2019

Inny dzień

Wczoraj rozmyślałam o krzywdzie i stracie, jakich doznali najbliżsi pana Prezydenta Gdańska. Dziś... czuję, jakbym obudziła się w innej Polsce... Dotyka mnie to bardzo. To wszystko, co dzieje się dookoła. Krytyka i zawiść, nawet za dobro, którym ktoś pragnie się dzielić, za niezwykłe rzeczy, jakich dokonuje. Taki świat zmierza donikąd. Co sprawia, że ludzie idą w tę stronę...? W takich momentach, traci się to wewnętrzne poczucie, że tutaj gdzie jestem i żyję, jest bezpiecznie. W zamian zaś, jest... nieprzewidywalnie. A to chyba nie prognozuje zbyt dobrze. Smutne jest to, iż ci, którym nie można przypisać zbyt wiele dokonań dla drugiego człowieka, mają najwięcej do powiedzenia. Osądzają. Krytykują. Nienawidzą. Zazdroszczą. Podcinają skrzydła. Niszczą. Czy wynika to z ich wewnętrznej pustki i poczucia nieszczęścia, jakie noszą w sobie? Ludzie wewnętrznie bogaci, tworzą swój własny świat, rozwijają się, są wdzięczni i otwarci... Na życie po prostu. Bo w nim przecież zawiera się wszystko. Jeśli ktoś nie odnajduje w sobie żadnych treści, a przez to jest mu z sobą samym źle, całą swoją energię marnotrawi. A przy tym krzywdzi innych. Czasem... lepiej byłoby nigdy nie dorosnąć...






Spokojnego dnia💗





~ bh ~


7 komentarzy:

  1. Tak ja też jestem przerazana skąd w ludziach tyle jadu jest w głowie się nie mieści

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyraziłaś moje uczucia.Dziekuję Ci za to.Na szczęście jest jeszcze nadzieja.Pozdrawiam.Grażyna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to już nawet nie mam słów....Pozdrawiam i spokojnego wieczoru życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ogarniam rzeczywistości...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przytoczyłaś Haniu cytat z mojego ukochanego "Małego Księcia" I łzy napłynęły do moich oczu gdy czytałam Twój tekst... Niestety znam to również z autopsji... W obliczu tej narodowej tragedii znów wszystko do mnie wróciło :( Wiele lat potrzeba na odbudowanie chociaż nikłej wiary... Ale staram się ze wszystkich sił... Uściski zostawiam Pola :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwny jest ten świat...
    https://youtu.be/wTjLZwpmufw

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger