poniedziałek, grudnia 31, 2018

Szczęśliwego...


Ostatni poranek starego roku... Ostatnia w tym roku, poranna kawka. Ostatnie popołudnie w pracowni... Minął świąteczny, magiczny czas. Odbyły się odwiedziny kolędowe (u mnie). Jeszcze kilka dni i rozbiorę swoje świąteczne drzewko. I będzie to ten moment, od którego zacznę odliczać dni do nadejścia wiosny:-) Już teraz czuję się prawie wiosennie. Zamiast śniegu, deszcz. Temperatura zimowej nie przypomina ani trochę. Kiedy zniknie wszystko świąteczne, pokrowce i zasłonki zamienię na świeżutkie, jasne. W słojach pojawiać się zaczną świeże kwiaty... Ależ mi ich brakowało. Ostatni raz w tym roku odwiedziłam giełdę... Powróciłam z różą gałązkową, eukaliptusem i ciemiernikiem:-)








Kwiaty to powiew życia, 
tak też wnętrze domu dzięki nim ożyło cudownie:-)










Kilka świec dokupiłam...




 I powolutku nastaje ostatni w starym roku wieczór.
Większość najpewniej szykuje się już, 
by te kilka godzin spędzić w gronie przyjaciół, 
na balu albo po prostu w innej niż na co dzień scenerii.
 Dla tych jednak, którzy podobnie jak ja, 
spędzają ten sylwestrowy wieczór w łóżku,
kilka inspiracji klik i klik.
film w sam raz na dziś😉
Zanim nastanie Nowy Rok, 
pragnę przesłać kilka słów...
Sporo myśli towarzyszyło mi dziś. 
Zaszyłam się w swoim miejscu na ziemi,
czyli w pracowni:-)


Smakując najpyszniejszą wiśniówkę na świecie,
przy akompaniamencie "Atramentowej",
pobyłam sobie przy kuchennym stole...
Tam mogłam usłyszeć swoje myśli,
pozwolić im płynąć, nie powstrzymując emocji, łez, wzruszeń, tęsknot, refleksji...
Bo tymże właśnie obdarował mnie mijający rok.
Przyniósł tak wiele dobrego, że nie sposób mi to wszystko nazwać
i ogarnąć myślą. 
I zgodnie z moim noworocznym postanowieniem, 
tego pragnę się uchwycić..
Choć jeszcze pozwoliłam sobie na upust emocji, 
rodzących się z tych trudnych i smutnych rzeczy...
Teraz będzie już tylko lepiej, prawda?:-)))
Niech zatem nastanie Nowy, dobry, szczęśliwy i spokojny Rok!
Kochani moi! Nadziei w sercu, wiary w spełniające się marzenia,
radości na każdy, budzący się, nowy dzień
i dobrych ludzi blisko siebie...
Pięknego, Nowego Roku Wam życzę!
Hania💗



~ bh ~









10 komentarzy:

  1. Niech nastanie....:)))Tobie Haniu również pięknego roku życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu!:-* Wierzę, że będzie piękny:-)
      H.

      Usuń
  2. I ja dołączam się do życzeń:)
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu i ja Ciebie mocno ściskam w tym nowym już roku:-*
      Hania

      Usuń
  3. Niech dobre Anioły będą wokół Ciebie Haniu! Dobrego Roku i oczywiście powodzenia w zdobyciu samych wymarzonych starych gratów!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, wymarzone życzenia:-)
      Dziękuję Kochana Rose:-*
      Hania

      Usuń
  4. Spełnienia marzeń,zdrowia,zdrowia,zdrowia Tobie i Twojej Rodzinie życzę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i znów usunęłam przez nieuwagę:-(
      Lenko, Tobie również cudownego roku!:-*
      Gorąco Ciebie pozdrawiam,
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger