poniedziałek, czerwca 18, 2018

Nieśpiesznie


Nastał poranek... Zwyczajny, cichy, spokojny, powszedni:-) Uspokoiłam już emocje. Te związane z pracownią i sobotnim naszym dniem. Po nim nastał kolejny, przemiły, z wiciem wianków, pysznymi smakołykami i radosną atmosferą:-) Kilka ujęć:-)
















A dziś już domowo mi, z kawką w ogrodzie, w zapatrzeniu i zasłuchaniu w ptasie świergoty i tańce, w promieniach porannych cała, rozpoczęłam swój dzień:-) Sięgam po obrazy ulubione w gazetkach moich i na Pintereście. Takie na przykład: klik i klikLubię i ten czas bardzo... Kiedy nic nie czeka i mogę oddać się mojemu, leniwemu tu i teraz:-) A w nim tyle zawsze możliwości stwarza dom i ogród. Ostatnio troszkę odstawione na dalszy plan. Nie oznacza to jednak, że zaniedbane jakoś. Po prostu niedopieszczone:-) Dobrze jest usiąść w ogrodzie, tak z lekkością myśli, ze spokojnym sercem... Zaparzyć drugą, po tej wczesnoporannej, kawkę. Do niej czereśnie na przykład albo borówki, które u mnie owocują już pięknie:-) Wyjęłam paterę, jedną z ulubionych. Na niej czereśnie ułożyłam. Wykorzystuję ją po to właśnie:-) Dla mnie prawdziwe dzieło sztuki:-)





To moje ulubione śniadanko:-)
Jajko na miękko i kawka.
A teraz jeszcze owoce przeróżne dopełniają to poranne uzupełnianie energii:-)



Pinterest  oczywiście pobudza bardzo moją wnętrzarsko-dekoracyjną aktywność i wyobraźnię:-) Chociaż krzesło zatem próbowałam ocalić od obojętności i zapomnienia, które wydaje się być naprawdę wyjątkowe. Stąd dziś pomyślałam sobie, że zakończyło już swój czas w pralni i  stanie w kuchni na tle szafy...





Po czym wróciło na miejsce...
W pralni prezentuje się po prostu dobrze:-)
Tutaj niknie jakoś, a raczej z innej trochę bajki jest.
Zmian wielkich może nie poczyniłam,
 poczułam za to na powrót czas,
w którym chłonęłam sobie tę dobrą energię,
płynącą z takiej jak ta, błogiej, nieśpiesznej chwili...



Takiego jutro dnia całego, sobie i wszystkim życzę:-)





~ bh ~

6 komentarzy:

  1. Śniadanko w takim otoczeniu to czysta przyjemność:)
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty, piękne wianki, cudowne meble, takie z duszą :) Bardzo przyjemnie się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śniadanko mam to samo...każdego dnia :) Kwiaty i wianki piękne! I cała reszta... Buziaki :* pa,pa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze kiedy Cię odwiedzam odczuwam spokój i radość:))Twój dom i otoczenie tak właśnie na mnie działają:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne jest połączenie błękitnych hortensji i pudrowych róż! Miałyście tam wiankowe szaleństwo,jakże przyjemne i kolorowe.Przyjemność oglądać Twoje zdjęcia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaz uwielbiam i Ciebie też razem z Twoją kreatywnością...coż mam rzec...dobrze, że Jesteś...
    Buziaki...Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger