poniedziałek, marca 09, 2020

Tuż, tuż...



Dobrze tak przebudzić się po przespanej, calutkiej nocy:-) A kiedy jeszcze, tak jak dziś, czeka za oknem tyle cudów... Nowy dzień budzący się na różowo, z księżycem w pełni po drugiej stronie:-) Ptaki obwieszczają poranek tak głośno, że czym prędzej uchylam kuchenne okno. I chłonę... Wczoraj sprawiłam sobie nowe świece z wosków pszczelego i sojowego. Doszłam już do pełnej wprawy w tym zakresie:-) I to tak nieodzowny element codzienności, jak pieczenie chleba czy moich ulubionych ciasteczek maślanych:-)
Palą się zatem zdrowe, pachnące świece:-) Ciasto z zakwasem rośnie już sobie w misie na dzisiejszy chlebek. Zerkam na kilka przedmiotów, które wynalazłam w weekend na giełdach staroci. I na sercu tak dobrze mi dzisiaj:-) Upiększę znów sobie kilka kątków. Przestawię może kilka mebelków... Szafirki ułożę w naczyniach, by wiosennie się poczuć... Nie rozmyślając za wiele już o zeszłych, niełatwych dniach. I emocjach. Nowy dzień przede mną... I słoneczny ma być!  Czegóż chcieć więcej:-)

A oto nowe/stare miseczki... Czeskie, moje ulubione:-)


A to już belgijska porcelanka:-)


Maryjka i wieszaczek uroczy...




I kolejne miski, sygnowane:-)


Z wtorkowej giełdy kwiatów zaś przywiozłam sobie szafirki 
i tulipany...


Moje osobiste, woskowe...






Zdążyły się tak cudnie rozwinąć:-)




W pracowni też akcenty wiosenne mamy:-)




Taki piękny czas przed nami... Wszystko budzi się do życia. Dzień coraz dłuższy i... cieplejszy:-) To najpiękniejsza pora w roku chyba dla mnie. Wszystko co najpiękniejsze jest tuż tuż... 


 

~ bh ~

3 komentarze:

  1. Oj, tak! Wiosna to szansa na czas odkrywania piękna na nowo- na zewnątrz, wewnątrz, w naszych sercach i umysłach... Pozdrawiam ciepło Haniu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak,tak,tak!Wiosna moja ulubiona!Uwielbiam,czekam,chłonę!Wiosenne kwiecie jedyne w swoim rodzaju,skromne a piękne.U ciebie jak zawsze urokliwie,klimatycznie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wiosnę :)) wszystko budzi się do życia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger