niedziela, listopada 27, 2016

Łazienka w starym stylu


A w niej umywalka w starej szafce, toaletce lub w stoliku. Gdybym teraz planowała i urządzała swoją łazienkę, tak właśnie osadziłabym umywalkę. Rozwiązanie oryginalne, niedrogie i przede wszystkim bardzo w moim guście.







Urzekają mnie również stare, emaliowane zestawy łazienkowe.






Ten wygląda na żeliwny.


Bardzo nietypowym rozwiązaniem jest wykorzystanie wanny ocynkowanej do roli umywalki lub zlewozmywaka:-)







Zważywszy, że można taką zakupić już za ok 50 zł, do tego stary mebelek jakiś...
Kiedyś nabyłam podobną wannę, póki co pełni rolę pojemnika na ziemię. 
Spodobały mi się też aranżacje świątecznie z wykorzystaniem ocynkowanych naczyń przeróżnych. Na przykład choinki i dekoracje świąteczne umieszczone w kankach, garnkach, wiadrach, dzbanach, konewkach...
To tylko kwestia wyobraźni i naczyń, jakie mamy do dyspozycji.










A może taki pomysł dekoracyjny?
Choinka ze starych lejków cynkowych i foremek osadzona na tralce schodowej:-)




I tak już nawet z tematu łazienkowego niepostrzeżenie w świąteczny klimat wchodzę. Taki czas:-) 
A i sprawia mi to radość po prostu. Miło popatrzeć na pomysły ciekawe. Zrobić coś inaczej niż zwykle. Spojrzeć na przedmioty (wiadro ocynkowane np) z innej perspektywy:-)

A wracając do łazienkowych inspiracji, starodawnego charakteru dodaje zawsze stary porcelanowy lub emaliowany dzban z misą. To mój ulubiony łazienkowy dodatek:-) Ja póki co przemycam u siebie takie właśnie stare akcenty, dzban z misą, ryczka zamiast stolika, gazetnik zamiast szafeczki no i oczywiście lustra w starych ramach.
Na ścianach półeczki stare i wieszaczki.
Gdyby tylko miejsce na to pozwoliło, stanąłby w tej głównej łazience stary kredens i fotel.















Nie zaszkodzi też romantyzmu nutka.
A taki klimat tworzą podwieszone przy wannie zasłonki lub firanki.







...lub też samo zwieńczenie.


No i świece rzecz jasna:-)

I tak w łazienkowo-świątecznym nastroju witam popołudnie w tę pierwszą niedzielę Adwentu.
Dzisiejsza świeca symbolizuje wybaczenie nieposłuszeństwa 
Adama i Ewy wobec Boga.
Kiedy zapadnie zmrok, `zatrzymam` się na moment, zapatrzona w płomień pierwszej świecy na moim wieńcu.
Tak łączę sobie te przyziemne moje radości płynące ze świątecznych 
i nie tylko, pomysłów na dekoracje przeróżne z tym, co skłania mnie do refleksji i zamyślenia. Nad czasem, który dzieje się tu i teraz, nad tym, który przede mną, ale i wspomnienia przywołam chętnie.
Głównie chyba te, dotyczące bliskich osób, które mieszkają sobie już tylko w moim sercu...
Miłej pierwszej niedzieli Adwentu życzę wszystkim!

~ bh ~
















5 komentarzy:

  1. Ależ tu u ciebie dziewczyno dużo wspaniałych inspiracji, więc pozwolisz zostanę na dłużej. Dobrze że cię znalazłam :) będę miała co czytać w najbliższym wolnym czasie. Mi też marzy się umywalka osadzona w starej komodzie. Pozdrawiam cieplutko Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam:-) Miło mi bardzo, że ktoś tutaj zagląda:-)
    Pozdrawiam serdecznie!
    H.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bardzo dużo różnych pomysłów na wygląd łazienki po remoncie i przyznam, że konkretnie jeszcze się nie zdecydowałam. Podobają mi się różne rozwiązania na tej stronie https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/lazienka . Zależy mi na eleganckiej aranżacji ale także na maksymalnej funkcjonalności tego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się to aranżacja łazienki w stylu retro. Meble i dodatki w takim stylu zawsze dodają wnętrzu uroku i charakteru. Jestem również pod wrażeniem wykonania i jakości materiałów użytych do remontu. Jeśli ktoś szuka profesjonalnego projektanta wnętrz, który potrafi stworzyć takie piękne i niepowtarzalne aranżacje, polecam zapoznać się z ofertą KOTE Studio. To doświadczona firma, która zajmuje się projektowaniem i aranżacją wnętrz na najwyższym poziomie. Można zobaczyć ich portfolio na stronie internetowej: https://kotestudio.pl.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger