piątek, listopada 04, 2016

Zamiast butów i torebki:-)


Kolejny cudowny starociowy piątek za mną:-)
Nie straszny szron na trawie o poranku.
Wstałam wcześniej niż zamierzałam, kilka łyczków kawy, ciepłych warstw kilka
i wyruszyłam:-)
 To zawsze dla mnie wielkie oczekiwanie i radość.
Na domiar szczęścia wyszło dziś słońce, było rześko, ale bardzo przyjemnie:-)

Oto kilka starociowych akcentów tych giełdowych i już domowych...
Dziś wózków sporo było:-)



Koza zamiast kominka na przykład:-)


Uroczy patefon.


I wózek znów, wiklinowy tym razem i z koronkami nawet:-)



Komplet mebelków jadalnianych dla najmłodszych:-)


I znów pora na robienie zdjęć nie najlepsza, póki co kilka tylko tak dla obrazu ogólnego, 
co powróciło ze mną dzisiaj:-)
Na początek sanki, starutkie, niespotykane.
Widzę na nich kosz z choinką:-)



Zegar ze wskazówkami takimi jak lubię i rzymskimi cyframi.
Aluminiowy, leciutki, do nakręcania.



Aniołek stary, gipsowy. Na pewno wykorzystam go dekoracyjnie wśród innych świątecznych 
drobiazgów.



Świecznik drewniany, duży dość i piękny.
No i bardzo stary:-)




Dekory/zwieńczenia w ilości sztuk dwie:-)



I sporo pokryweczek przeróżnych, których wciąż mi brak i podstawki pod stare filiżanki.
Białe oczywiście:-)




Półka ścienna kompletna, większa niż inne, które mam i stare drzwiczki...


Stojak na choinkę, do wykorzystania u mnie jako podstawa do starego kamerdynera, który na taki właśnie czekał:-)
Zajmę się nim w najbliższym czasie.


Stary, spory słój, rwane szkło.


I jeszcze kilka innych drobiazgów:-)
Achhh, to zawsze takie miłe uczucie. Na najbliższe dni mam zajęcie, będę czyścić, myć, szlifować, malować, patrzeć, zachwycać się, ustawiać, przestawiać...
To dla mnie dużo lepsze od nowych butów czy torebki:-)
I już wieczór.
Weekendu pełnego miłych, radosnych chwil wszystkim życzę:-)


~ bh ~




2 komentarze:

  1. Tak, jak najbardziej, szczególnie świecznik ale Ty wiesz.....
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. :-)
    Wiem już Alu,
    pozdrawiam serdecznie!
    I pamiętam...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger