czwartek, listopada 10, 2016

Co za dużo, to... jak znalazł :-)


Warto jednak kolekcjonować stare przedmioty:-)
Oto dowód niepodważalny. Cudowne aranżacje z użyciem starociowych drobiazgów przeróżnych,
urzekają mnie bardzo. A nawet bardziej:-)



Budziki póki co dwa starutkie i cudne z mojej budzikowej mini kolekcji:-)



Cudowny widok.
Taka starociowa mini garderoba:-)


Rękawiczek i czepków dzierganych z nici kilka...naście nawet znalazłabym wśród moich zbiorów koronkowych przeróżnych.


Ręczniki ozdobione bawełnianą koronką uwielbiam.


Kilka starych książek, wisiorków, świecznik shabby i oto dekoracja wspaniała:-)


Ogólnie uroczo, jednak nie odważyłabym się na taką aranżację:-)


Stare misie - moja miłość:-)




I zające:-)




Wazy!
Cudowne kolekcje:-)














Stare wazy od zawsze powodowały przyśpieszone bicie mojego serca.
Wzdycham z zachwytu przy każdym takim ujęciu.
Niewiele myśląc, przytaszczyłam zalegającą w graciarni górkę od starego 
kredensu ( jeszcze jedna podobna czeka tam sobie) i zapragnęłam wszystkie moje wazy 
ułożyć w jednym miejscu.
Przyjęłam sobie poza tym, że kuchnia jest moja i tam mogę wszystko:-)
No i są:-) Wazy, sosjerki, zaparzacze małe i duże, wszystkie oczywiście stare...



















I tak oto ulegam ochoczo wpływom Pinetrestowych aranżacji:)
I jeszcze kilka tylko migawek tego, za czym sama będąc na giełdach starooi rozglądam się...

Takich solniczek życzyłabym sobie:-)


I oto motywacja do uporządkowania kuferka z koronkowymi skarbami.
ale wszystko po kolei,
Póki co powstał kącik kuchenno-wazowy:-)


Musztardniczka wprost z mojego snu.
Westchnę tylko...


Stare ryczki i taborety, moja wielka słabość.










Myślę, że piramidka, może dwie  i u mnie powstałyby:-)
I tak można by bez końca...
Przedmiotów, które mnie zachwycają i aranżacji przeróżnych z nimi w roli głównej,
Pinterest daje mi nieograniczoną ilość.
Cudownie jest popatrzeć i czasem przenieść coś do siebie:-)

Dobrego dnia wszystkim :-)


~ bh ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 bielhani , Blogger