piątek, listopada 18, 2016

Cały w nich urok


Zwieńczenia szaf i kredensów przykuwają moją uwagę najpierw. 
Potem zerkam na okucia, uchwyty i szyldy, 
w przypadku drzwi - na zawiasy, klamki i pochwyty...
Choć czasem wystarczą tylko piękne okucia, by zachwycić się i ...coś zakupić.

Jak w przypadku mojego ostatniego nabytku:-)
Moja szafa jednak otrzyma górkę i nowe szyldy. Wymaga trochę pracy, poza tym chcę ją nieznacznie pobielić, bardzo rozcieńczoną farbą akrylową lub kredową.



Takie też `górki` od starych kredensów czy szaf  nie tylko przypisane są do mebli, lubię zawiesić je dekoracyjnie na ścianie, nad lustrem, nad łóżkiem czy wanną. 
Możliwości niosą sporo, to kwesta wyobraźni:-)


Zatem moja kolejna słabość, wszelkie gałki, klamki, uchwyty i szyldy...



Takie oto, nie stare szyldy meblowe dostępne są od ręki.
Dla mnie cudne:-)

Oferta poniżej:

Każdy mój mebelek, kiedy tak sobie patrze, ma jakiś ciekawy uchwyt lub okucie.
Lubię i te zupełnie proste i te zdobne.












Sporo też szyldów i uchwytów czeka sobie na jakieś w przyszłości wykorzystanie
A póki co same w sobie stanowią ozdobę:-)























W mojej pracowni też troszkę się dzieje w temacie szyldów, zwieńczeń i uchwytów:-)























Ten sypialniany teraz stoliczek to jeden z moich ulubionych mebelków:-)



Łazienkowy mini kredensik czeka na kluczyk i nowe uchwyty w szufladkach.










Szafa chlebowa z górnego holu z uroczym zamknięciem w górnej części drzwi...


i dołożonym szyldzikiem. 



I tarasowa szafa chlebowa z równie miłym dla oka  uchwytem, szyldem i zwieńczeniem.



W łazience górnej, szafka od kredensu posiada ciekawy uchwyt, jakby okienną klamkę:-)




I wszelkie okucia, zawiasy, uchwyty i szyldy z kufrów i kuferków są cudownym uzupełnieniem 
tego niepowtarzalnego mebelka.



















A dziś piękne słońce:-)
Miłą zapowiedź dobrego dnia przyniosło już wczesnoporanne, różowe niebo.
Cudowny, niepowtarzalny widok.




Niech zatem cały ten dzień zachwyca dziś pięknym, pogodnym niebem...


 ~ bh ~







3 komentarze:

  1. Czy robi pani jakieś meble na zamówienie?Czy można coś od pani odkupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do naszej pracowni:-)
      Ul. Dworcowa 52, Gliwice.
      Pozdrawiam serdecznie,
      Hania

      Usuń
  2. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger