poniedziałek, lutego 28, 2022

Wysyłam miłość:-)


Poranek... Pełen słońca:-) Rześki. Szadź za oknem. W sercu myśli dziś tak różne i emocje. Pragnęłam tych promieni. I są oto:-) Ogrzewają ziemię i utulają. Próbuję cieszyć się nimi:-) I po prostu radzić sobie tak jak umiem... Zamykam oczy i widzę dobry świat, pełen miłości do ludzi i zwierząt. Bez lęku. Taką intencję wysyłam. Podczas porannej medytacji. Wysyłam miłość i dobro. Słucham mantr. Zapalam wieczorem świeczuszkę w oknie za każdą istotę, która doznaje niesprawiedliwości i cierpienia. Pielęgnujmy w sercu miłość i pokój i wysyłajmy je światu...

To najpiękniejsze i najwyższe  wibracje:-) One zwyciężą! Oddalmy to wszystko, co je zakłóca. Poświęćmy odrobinę czasu dla siebie, by odnaleźć swój własny sposób na spokój w sercu💗 By energię swoją wykorzystać w najcenniejszy na tę chwilkę sposób. Na pomoc potrzebującym, na czułość wobec najbliższych:-) 

I wobec siebie💗 

Przesyłam moje dzisiejsze, dobre chwilki:-) Miłość, dobro i spokój💗








Polecam profil na IG @z_przestrzeni_serca.

Tam praktyka jogi kundalini na otwarcie serca i pokochanie siebie, 

ale i medytacja poranna z mantrą ochronną:-)

Przytulam do serca💗




~ bh ~


4 komentarze:

  1. Dziękuję za te piękne chwilki i serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. 🇵🇱🇺🇦🇵🇱💪✌️

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnętrze przepiękne, gratuluję gustu. Reszta? Za dużo słów, "ja" odmienione na wszelkie możliwe sposoby. To słowa jak motyle, żyją kilka dni. Potrzeba ekshibicjonizmu w dobie mediów społecznościowych to swoisty konsumpcjonizm.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger