wtorek, października 15, 2019

Inaczej...



Tak już jest u mnie, że lubię bardzo raz na jakiś czas odmienić coś wokół siebie. A kiedy jeszcze dane jest mi pobyć we wnętrzach, które poruszają zakamarki duszy, skrywające tę całą moją miłość do starociowych drobiazgów i mebelków, a przy tym cała reszta staje się przemiłym i niezapomnianym dopełnieniem, nie umiem powstrzymać się przed maleńkim choć `odświeżeniem` mojej przestrzeni:-) Tak też w pracowni od wczoraj poczynam sobie w tym zakresie. Przy tym też ze ścierką znów mogłam zajrzeć tu i tam. A to przydało się już bardzo:-) Przestawiłam zatem co nieco, ułożyłam inaczej i z satysfakcją zerkam już na to odmienione wnętrze pracowni:-)

Tutaj stała wcześniej eklektyczna sofka... Na jej miejscu stanął nasz zdobyczny mebelek/prezent:-) Powstał kącik rzeczy miłych, 
w większości przeznaczonych na sprzedaż:-)
















W szerszej perspektywie...













































Tymczasem nastało popołudnie. 
Pośród krzątania się mojego spoczęłam z półmiskiem makaronu 
z cytryną i ziołami:-)
To częsta nasza potrawa tutaj:-)
Do niej winko czerwone w niewielkiej ilości oczywiście,
dla dopełnienia smaku jedynie.
I sięgam już po dobrą myśl na dzisiaj...
Najpierw jednak herbatka zielona kusi mnie jeszcze:-)

A oto dzisiejsza myśl:



Ja dziś swoje myśli wyłączyłam trochę:-)
A teraz już w oczekiwaniu na niezwykłą Kobietkę,
nacieszę oko odmienioną przestrzenią, 
sącząc herbatkę moją ulubioną:-)

 


Spokojnego popołudnia💗


~ bh ~





5 komentarzy:

  1. Bardzo urokliwe miejsce stworzyłyście.Wózeczki cudne,Maryjki takoż, no wszystko,każdy kącik mi się podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile cudowności... Nie mogę się napatrzeć, uczta dla oczu i duszy, niezwykle klimatyczne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym siedzieć przed tym ekranem i wgapiać się w te cudeńka bez końca.... I znów od nowa, i od nowa... Magia... Pozdrawiam cieplutko, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jak ja lubię zaglądać do Twojej pracowni:)))szkoda że mieszkam daleko,byłabym częstym gościem:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ta czarna matka boska jest na sprzedaż? Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger