czwartek, września 22, 2022

To, co kocham:-)


Takie momenty nastrajają niecodziennie… Powroty do miejsc, które poruszają najczulsze struny w sercu i duszy. Niewątpliwie dla mnie od dawna, takim miejscem jest Toskania. Spontanicznie dziś jestem tutaj ponownie i powracać pragnę przy każdej sposobności. Nieodparte poczucie mam, że życie tutaj jest tym, które pragnęłabym wieść. Kocham obserwować tutejszych ludzi, w każdym wieku. Serce raduje się, kiedy staruszeczek wchodzi do kafeterii, w sportowym ubranku, zamawia espresso i zasiada z poranną prasą przy jednym ze stolików:-))) Nie izoluje się, żyje:-) Napotykam osoby, które poszły za głosem serca i zamieszkały tutaj, we Florencji. Mają to wszystko, co niesie szczęście i dobrą energię:-) Dla mnie to tutejsze słońce, pyszne jedzenie, najpiękniejsza architektura, starocie i mili, uśmiechnięci ludzie. Póki co zatem, chłonę każdym zmysłem wszystko, co serce wprawia w przyśpieszone bicie:-))) Co przesłania oczy łezkami wzruszenia w miłym niedowierzaniu, że tak pięknie może być. Powrócę szczęśliwa i spełniona, z dobrą energią i chęciami na wszystko:-))) By za jakiś znów czas, zawitać w ukochanych moich kątkach, co rusz nowych, jedynych. Do nich powracać pragnę, z nich czerpać, inspirować się i tęsknić w ten dobry, pozytywny sposób:-) Takich kilka myśli zapragnęłam zawrzeć dziś tutaj i obrazów, dla nastrojenia miłego:-) I podzielić się zachwytami kilkoma… Bo właściwie tymże jest szczęście. Odnalezieniem swoich zakątków, w których oczy błyszczą i dusza śpiewa i powracanie do nich możliwie często:-))) Dziś, wdzięczna całym sercem za tę sposobność, że mam już te swoje kątki i kilka choć dni jestem tutaj znów, uśmiecham się do życia:-))) Zaufałam mu, a ono sprzyja mi i daje tyle dobrego… 

Nieuporządkowane moje chwilki:-)









 












 

Mam to, co kocham;-)
Tutaj i w drugim moim świecie, z białym domkiem, o którym opowiem, pracownią 
i kilkoma bliskimi osobami:-) 
Życie tak pięknie obdarowuje. Wystarczy mu zaufać🤍


Miłego popołudnia🤍

~bh~

2 komentarze:

Copyright © 2014 bielhani , Blogger