środa, października 17, 2018

Chmielowe wianki i inne przyjemności



Dzisiejszy mój dzień mija pod znakiem prac porządkowych:-) Jakoś tak to się dzieje, że wciąż w tym zakresie coś czeka i jest do zrobienia. Ale kiedy już wszystko odnajduje swoje miejsce i miło mi zerkać na schludne i ogarnięte wnętrze, zawsze jeszcze kusi mnie, by przyozdobić to i owo na koniec:-) I tak wianków zachciało mi się z chmielu, a jego gąszcz akurat bagażnik mojego samochodu wypełniał. Nad okapem zaś stary, mchowy, wypłowiały wianek czekał już na wymianę i nad kominkiem miło byłoby coś świeżego zawiesić.  Szyszki chmielowe uwielbiam. Sadzonek poszukuję, by wzdłuż ogrodzenia takie pnącza mieć u siebie. Cudne są:-) Zrobiłam dwa, a właściwie zrobiły się same. Formują się bez problemu w efektowne okręgi:-)





Wpisują się uroczo i w kuchenne realia i w salonowe:-)






I dla ulubionej mojej części domu, czyli dla pracowni domowej co nieco pozostało:-) Najpierw jednak dane było mi zachwycić się tym, co na zewnątrz. Uwielbiam wczesnym rankiem wyruszyć do lasu albo na pobliskie łąki i tam powitać budzący się dzień. Dziś nie udało się tak wcześnie, jak pragnęłam, ale każdy moment jest dobry, by poczuć niezwykłość przyrody o tej porze roku... Poranki dla mnie niosą najwięcej dobrego:-) Nastrajają cudownie na calutki dzień, dodają energii, sprawiają, że po prostu chce się żyć:-) 





Dzikie słoneczniczki kwitną już wszędzie:-)



Las od wewnątrz  nie tak kolorowy póki co:-)


Po powrocie śniadanko i sporządzenie punkcików 
na dzisiejszy dzień:-)



Przy kawce zaś lubię przejrzeć ulubione moje stronki wnętrzarskie i przy tej też miłej okazji natknęłam się coś niezwykłego i cennego...
Jeśli posłucha się tego, co dyktuje serce... klik.
Jestem zachwycona i wzruszona.
Takie historie dodają wiary i sprawiają, że chce się sięgać po swoje marzenia:-)💗 Nie mogę się napatrzeć i nadziwić.
Tutaj więcej fotografii...




~ bh ~


2 komentarze:

  1. Też mi się taki chmielowy marzy od dawna. Wygląda zjawiskowo:) znaczy się taki zieloniutki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też takim wiankiem chętnie udekorowałabym kuchnię:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger