piątek, marca 15, 2019

W miętowej tonacji


Dzisiejszy dzień upłynął nam w miętowym nastroju:-)




Stare, zdobne ramy, manekin, szufladki, krzesełka, parawan,  
stoliczki i kufry zaistniały dziś w tej wiosennej odsłonie.
Tj w mięcie:-)
Nie bez powodu. Jutro wszystkie te starociowe skarby ozdobią witryny jednego z gliwickich butików:-)
Będzie wiosennie i klimatycznie... 





Zamierzamy zataszczyć tam również naszą miętową maszynę do szycia 
i stojącą lampę:-)


Czekają również konewki i świeże gałązki z pąkami.
Pięknie będzie:-)
Rozpoczęłyśmy też wicie wianków wiosennych.
Wnętrze pracowni wypełniła dziś woń bukszpanu, 
eukaliptusa i rozmarynu...





W międzyczasie kawki odpoczynkowe i herbatki zielone.
I danie dnia, zupka szpinakowa z lanym ciastem,
przygotowana przez Asię naszą Ukochaną:-)
Dla mnie to jeden ze smaków dzieciństwa...
A dziś, cudowne dopełnienie dobrego dnia:-)

Jakiś czas temu i rower nasz zmienił szatę z zieleni butelkowej 
na miętę właśnie:-)



Serce lgnie już do wszystkiego, co wiosnę przywołać może-)
W naszym mini ogródku przy pracowni malwy, rozchodnik, chabry 
i róże wypuściły listeczki:-) Może jutro uda się co nieco tam uporządkować. To takie niezwykłe, że każdej nocy zasypiać można 
z tym miłym oczekiwaniem na kolejny dzień:-) Mam ochotę zasnąć już, by nastało moje jutro:-) A w nim tyle czeka dobrego... Zmierzam zatem powolutku w kierunku swoich wieczornych rytuałów:-) 
Dokończę wcześniej jednak jeden z filmików pani Pawlikowskiej... 



Kilka ważnych informacji dotyczących witaminy B12:-)


~ bh ~




6 komentarzy:

  1. Kolor miętowy to zdecydowanie mój faworyt,towarzyszy u mnie bielom i szarościom,czasem pudrowym różom.Bardzo piękne są wszystkie te rzeczy,którymi chcecie "wystroić" butik,czy to butik z ubraniami? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Tak, to butik z odzieżą. Podzielę się zdjęciami. Jutro co nieco musimy jeszcze dowieźć. Miłej niedzieli:-*

      Usuń
  2. Butik z takim wystrojem zwróciłby moją uwagę bez wątpienia:) Zieleń to stanowczo mój ukochany kolor:)
    ściskam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, zieleń i wszystkie jej odcienie, już zawsze przywoływać będą mi Ciebie:-)
      Całusy!
      Hania

      Usuń
  3. Bedzie cudowny wystrój butiku. Z Waszymi starociami nie mogłoby być inaczej :)Pozdrawiam cieplutko tymczasowo z Podkarpacia :) Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Polu:-) Chłoń i zapisuj w sercu:-)
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger