środa, stycznia 23, 2019

Moje dziś


- Jaki dziś dzień? - zapytał Puchatek.
- Dziś - odpowiedział Prosiaczek.
Na to Puchatek:
- To mój ulubiony dzień...

Moje dziś jest dobre, spokojne i radosne:-) Każdego poranka odruchowo już zapalam świece, zalewam ciepłą wodą korzeń imbiru, sięgam po książkę, by choć kilka stron przeczytać. Uwielbiam biografie. Od zawsze. Na przemian z pełnymi dobrej energii i inspiracji książkami, tworzonymi przez niezwykłe kobiety. Lubię otaczać się nimi i mieć je w zasięgu wzroku:-)








Tak jak wnętrzarskie magazyny, przeglądane po wielokroć, wciąż inspirują, sprawiają, że serce bije mocniej z zachwytu nad znanym już przecież wnętrzem czy  mebelkiem. Rodzi się często zaraz potem impuls, by przenieść coś na swoją przestrzeń... I to m.in. momenty, które sprawiają, że `dziś`, jest moim ulubionym dniem:-) Tlą się świece, pachną ciasteczka, dopiero co wyjęte z pieca, czyściutko dookoła i schludnie. Stare lny i koronki nie tylko w szafie. Lubię na nie patrzeć. To sprawia mi radość:-)






Skrzynię ustawiłam przy sofie, by pledy pod ręką mieć...
Zimno dziś bardzo:-)
Ale taką zimę uwielbiam! Mroźną, siarczystą, białą:-)
Kiedy powracam z czerwonym nosem,
zmarznięta cała, jeszcze mocniej doceniam czekający na mnie ciepły, pachnący dom:-)








Ciastka giganty wyszły tym razem:-)










Lubię bardzo przełamywać biel szarościami, beżami, starym drewnem, musztardowymi i karmelowymi akcentami...
Na łóżko narzuciłam dziś mój stary len i obrus w ciemnym beżu.







Sypialnia pachnie jeszcze świeżym, zimnym powietrzem, 
wpuszczonym przez uchylone okno...

Dziś, podczas porządkowania, powróciłam do płyty "Siódme niebo".
To piosenki z lat trzydziestych w nowych aranżacjach:-) 
Uwielbiam klimat tamtych lat w modzie i w muzyce!


To czas na herbatkę odpoczynkową:-)
Pięknego dziś:-*


~ bh ~

4 komentarze:

  1. Przepięknie jak zawsze ...Ja też uwielbiam zamarznięta wracać do swojego domku na ciepła herbatkę to niby takie codzienne A tak bardzo cieszy pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłe jest ciepło domu w takie mroźne dni:))u Ciebie jak zwykle pięknie:))zachwycam sie Twoimi koronkami:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wnętrza, każda romantyczka znajdzie tu coś dla siebie...czasem tylko zastanawiam się jak takie wnetrza odbiera płeć męska...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakże to, o czym piszesz Haniu, jest również i moje... Pozdrawiam Pola

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger