piątek, stycznia 04, 2019

Kochana zwyczajność



Minęło kilka dni nowego roku...
Powróciła nieświąteczna codzienność, a zatem taka, 
jaką lubię najmocniej.
Pozostało akcentów świątecznych kilka.
Zerkam ostatnim spojrzeniem na moje świąteczne drzewko. 
Planowałam w przyszłym tygodniu rozebrać je, ale o dziwo, 
jak dotąd nie zrzuciło nawet jednaj igiełki.
Wciąż wygląda świeżutko.



Aura zaś iście zimowa. Nareszcie:-) 






Choć zimno przy tym jak nie wiem co.
Warstw termicznych kilka i dopiero odważyłam się pojechać dziś 
na giełdę staroci. Pierwszą w tym roku:-)
Po ciemku robiłam zakupy. Niezwykłe doświadczenie:-)
Kiedy pojaśniało niebo,
upewniłam się tylko, że wszystko piękne:-)
Po dziewiątej piłam już poranną kawkę, 
wykładając przy tym swoje dzisiejsze skarby.







Czyściutkie już po chwilce,
 układałam je sobie ze śpiewającym sercem:-)



Świece z drewnianej skrzyni
trafiły do uroczego gara:-)





Różyczki zaś nie za długo pozwoliły mi cieszyć się sobą...
 Ścięłam zatem same główki i dołożyłam do mojego 
drewnianego naczynka,
by mógł powstać z nich wianek.
Kiedy znikną już te z jedliny na przykład.



Waza wraz z półmiskiem przez jakiś czas cieszyć będą moje oczy,
w ułożeniu na stoliku przy sofach.





Kubeczek na gorące kakao tudzież herbatkę zieloną
w pełnej gotowości:-)


Zmykam pod gorący prysznic:-)
Wciąż mam na sobie te wszystkie termiczne ciuszki.
A jutro znów powitam dzień pośród starociowych,
kochanych klamotów na bytomskiej giełdzie:-)

~ ♥️ ~




~ bh ~

13 komentarzy:

  1. Ach jakie cudeńka nabyłaś:))Pozdrawiam serdecznie i udanych starociowych zakupów życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne Haniu, miło nacieszyć oczy.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne,zwłaszcza ten gar w pięknym niebieskim kolorze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lubię go bardzo:-)
      Pozdrawiam cieplutko,
      Hania

      Usuń
  4. Piękne skarby szafa i świece strzał w 10 już nie mogę się doczekać dzisiejszych Pani zakupów szabierkowych pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Coś tam zakupiłam...:-) Zdjątka w dzisiejszym wpisie. Zapraszam serdecznie:-*
      Hania

      Usuń
  5. Witam serdecznie,od kilku dni podczytuję Cię z zachwytem i mam pytanie...uchyl rąbka tajemnicy...jak się ubierasz?Czy Twój styl będzie zaskoczeniem dla nas...?:))Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Ciebie serdecznie:-) Moja szafa odzwierciedla moją miłość do bieli, szarości i beżów. Ostatnio też do zieleni butelkowej:-) Kocham sukienki i spódnice. Za kolanko i dłuższe. W kierunku stylu retro raczej:-) Lubię długie, przewiązywane w pasie płaszcze i szerokie, mięciutkie szale. Mam w zamyśle nawet wpis dotyczący tej właśnie tematyki:-)
      Pozdrawiam:-*
      Hania

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę i będę czekać..Ewa.

      Usuń
  6. Pani Haniu proszę nie kazać nam tyle czekać na Pani wpisy codziennie zaglądam (Po parę razy) czy coś może się pojawiło Nowego A na istagramie nie mogę Pani znaleźć jak wpisuje imię i nazwisko to nie ma żadnych postów pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, miło mi bardzo:-) Zamieściłam dziś:-) Na Instagram można wejść albo przez bloga (ikonka u samej góry), albo zwyczajnie wpisując bielhani w wyszukiwarkę:-)
      Gorąco pozdrawiam:-*
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger