sobota, kwietnia 14, 2018

Wiosennie


Jeszcze niedawno wypatrywałam kwitnących krzewów forsycji. Tymczasem żółcą się już gdzie okiem sięgnąć całymi połaciami:-) Prawdziwa wiosna nastała. Ze słońcem, świergotem ptaków i zapachem rozkwitającej przyrody:-) Cudowny czas! Zerkam na moje niezapominajki, sasanki i jaskry białe. Tyle radości wnoszą i świeżości:-) Zakupione na czwartkowej giełdzie kwiatów, przy okazji zakupów pod oprawę ślubną:-) Były też piwonie i jaskry cięte i lewkonie... Na tę chwilę jednak ceny za wysokie. Jest już w słoju waksik mój ulubiony i róża gałązkowa:-) Na parapetach kuchennych w skrzynkach jaskry. Niezapominajki ułożyłam na stole jadalnianym. Tzn ich część:-) I słońce opromienia od rana wszystko:-) Dziś zastałam je wysoko na niebie. Wzeszło nie wiedzieć kiedy:-) I tak sączę tę moją poranną kawkę w przemiłym otoczeniu wiosennych kwiatów:-) Dziś wolniejszy dla mnie czas. Mogę skupić się na domku. Co nieco udekorować, ożywić, umilić... 


Półka moja naścienna. Niepozorna, a tyle daje możliwości, 
by odmienić coś szybko:-)






Po ostatnim moim przetrzebianiu, niewiele mieści.
Na tę chwilę taką mam potrzebę, by przestrzenniej było:-)
Na stole jadalnianym skrzynia z niezapominajkami. 





Stare naczynia ceramiczne w roli doniczek,
to jedno z moich ulubionych dla nich zastosowań:-)






W kuchni róża gałązkowa:-)





I waks mój ulubiony:-)



Przede mną przemiła perspektywa częstego, 
bo w każdy niemal czwartek, bywania na giełdzie kwiatów.
Zatem nie sposób nie kupić ich również do domu:-)

Kilka migawek z wczoraj jeszcze:-)
Cały dzionek w pracowni spędziłyśmy.
Pośród kwiatów.
W tle pan Michał Bajor.
Jedzonko pyszne i kilka kropelek winka...








 


Chwilka nasza odpoczynkowa:-)






I coś jeszcze, co wpisuje się w moje dziś w domku ożywianie
 i dekorowanie:
 klik


 Pięknego dnia💗

~ bh ~







4 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia . Niezwykła mgiełka dobrego nastroju spłynęła również na mnie.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powalające piękno kwiatów w subtelnej przestrzeni.... Nastrój urzekający! Miło mi było spędzić u Ciebie Haniu chwil kilka... :) :)I ta muzyka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jak ja lubię Twój domek i Twoją pracownię:)))zachwycam się i nabieram energii:)))idę coś udekorować u siebie:)))Pozdrawiam serdecznie i miłego popołudnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie,nie wiem co bardziej pachnie ? kawa czy kwiaty?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger