środa, maja 09, 2018

Czysto, świeżo, biało...


W bieli ja cała i wszystko dziś u mnie:-) Do zasłon i sof białych, dołączyły obrusy, dzbanki, wazy i półmiski na stołach i komodach. Eksponować je raz na czas jakiś lubię bardzo:-) Z kredensów wyjmuję zatem co niektóre, tak by oko cieszyć mogły gdzieś na wierzchu. Świeczniki białe i świece... Jeszcze tylko kwiaty cięte jutro zakupię:-) I tak dobrze mi z tym wszystkim bielutkim dookoła. Nadchodzi moment, tak jak dziś, że w beli jedynie mój świat widzę. I silny to impuls na tyle, że bez zastanowienia lny i naczynia wszelakie, nawet te pastelowe i akcenty niebiałe wszystkie, w jednym miejscu składuję, by ich białymi odpowiednikami je zastąpić. I jest już tak pięknie mi i świeżo i czysto. Biało po prostu:-) Jeszcze tylko na koniec biała koszulka z falbanką po kąpieli niech tą przysłowiową wisienką na torcie się stanie:-) Nie oddałabym ani nie zamieniłabym za nic, na  nic, tej bieli mojej nigdy.
Czasem jedynie przełamać mogę ją delikatnie dla ożywienia, ale zawsze to ona będzie moją bazą, ale i dopełnieniem wszystkiego...







A tutaj prześcieradło stare z monogramem w roli obrusa:-)



Jaskry moje wciąż dzielnie się trzymają.





Fotel mój stary nietknięty dotąd ani pędzlem 
a i tapicerka nieodnowiona:-)
Ale taki na tę chwilę chcę by był.






Naczynka czekają już na kwiaty świeże:-)












Może piwonie białe, a może bez zwyczajnie jeszcze 
uda mi się znaleźć?:-)






Jutro raniutko ciasta nie upiekę, bo i wychodzę bardzo wcześnie,
ale po powrocie już na pewno chciałabym coś ukręcić:-)



 ~ ✿ ~



Miłego wieczorku:-)

~ bh ~



6 komentarzy:

  1. Ach Haniu zachwycam się Twoją bielą a szczególnie porcelaną:)))u mnie dużo biało niebieskiej ale odkąd odwiedzam Ciebie coraz częściej rozglądam się za białą:)))Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dziękuję:-* A ja ostatnio poszukuję i tej biało-niebieskiej:-)
      Dobrego dnia!:-)
      Hania

      Usuń
  2. Trzeba mieć mega szczęście żeby spotkać takie cudowności jak np. te przybory kuchenne z porcelanową końcówką... Jestem absolutnie oczarowana :) :) Miłego dnia Haniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, większość moich skarbów wynalazłam na Szombierkach:-)
      Rozglądaj się zatem mocno:-)
      Całusy,
      Hania

      Usuń
  3. No bo to jest po prostu biel Hani,Twoja biel. . ..Pozdrawiam majowo.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger