wtorek, maja 22, 2018

Z kufrem przy łóżku, białymi piwoniami i uśmiechem na dzisiaj


Oto moja mała, wczorajsza inspiracja:-)
Pozostaję pod urokiem posiadłości wiejskiej Anny Wintour,
redaktor naczelnej amerykańskiego wydania Vogue.
Najbliższe moim wyobrażeniom, czyli tego, co mam w sercu,
są sypialnia i ogród...

wiejska posiadłość dom Anny Wintour w New Hamptons

Kiedy tylko zobaczyłam to zdjęcie, już wiedziałam, że i przy moim łóżku stanie kufer:-) Zatem w swojej sypialni podziałałam co nieco:-) Jeszce gdyby taką miał długość... I szary mógłby być:-) No ale jest biały i krótszy nieco, ale to mój ulubiony:-) Ławka z sypialni trafiła do salonu... Tak lubię te moje mebelkowo-dekoracyjne przemiany:-)





To ta część domu najbardziej kolorowa ze wszystkich pomieszczeń.
Bo i różyk i szarości i miętka i beże...
Biel dominuje rzecz jasna:-)



Już niedługo uzupełnię ulubione moje, 
włoskie czasopisma wnętrzarskie. Wakacje tuż tuż:-)





Zamieniłam jeszcze szafki/komody z prawej strony łóżka. 



Szafka/lodówka zaś, (to jej pierwotne przeznaczenie), 
trafiła do salonu:-)



Salon i kuchnia niezmiennie śnieżnobiałe:-) 
Przy stole na powrót ławka. W naczyniach białe piwonie...







Świece uzupełniam na giełdzie kwiatowej regularnie:-)






A tak z porannymi cieniami:-)






Starutki kabarecik, a w nim maślane, ulubione moje ciasteczka.



 

W kuchni zaś kilka cynkowych akcentów:-) 




Po dzisiejszym bazarku, świeca ustąpi miejsca kwiatom najpewniej:-)




I zasłużona kawka odpoczynkowa:-)


Tymczasem chwila nieuwagi i kwitnie już szczypiorek i jarmuż,  
tymianek i melisa...





No i niech sobie kwitną.



Wiejska posiadłość Anny Wintour klikOgród klik
O Annie kilka słów klik.


To zmykam po warzywka i kwiaty:-)
Ze słońcem na moim niebie i radosnym, 
dobrym nastrojem na calutki dzionek💗😉🌼

Dobrego dnia wszystkim!♡

~ bh ~

6 komentarzy:

  1. Achhh....jak pięknie! To najpiękniejszy dom w tym stylu, jaki widziałam w Polsce. I ogród wspaniały, kwiaty, rośliny... Cudne zmiany w sypialni, niezwykła dbałość o detale dekoracyjne. Kufer-mega! Kolor zasłon cudnie współgra z całością. No po prostu oczu oderwać się nie da! Tyle wspaniałych przedmiotów jest Twoich...to niezwykłe jak potrafisz je wyszukiwać i w Twojej aranżacji nabierają piękna :)Pozdrawiam i biegnę do swoich zajęć. W tym tygodniu mam ich zbyt dużo, ale na wizytę u Ciebie Haniu zawsze znajdę czas :) Bye!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, bardzo dziękuję Polu:-) Tyle miłego i dobrego przesyłasz mi zawsze...
      Cudownego wieczorku!:-*
      Hania

      Usuń
  2. Uroczo,z kwiatami jakoś tak odświętnie się robi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odświętnie i domowo zarazem:-)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Hania

      Usuń
  3. Jak ja bardzo czekam na Twoje wpisy!!!!zawsze poprawia mi się nastrój,kiedy oczy nacieszę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wdzięczna jestem za każde Twoje słowo:-)
      Całusy Reniu!
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger