niedziela, maja 13, 2018

Miło i leniwie


"Tragedie takie świat zna nie od dziś 
Madame
Więc proszę, zakręć gaz i otrzyj łzy 
Madame..."
I jak tutaj nie kochać i nie uwielbiać...:-) Tyle treści i życia 
w tekstach, w dźwiękach. Nie rozstaję się z Panem Bajorem, towarzyszy mi każdego dnia. W samochodzie, w pracowni, w domu... Dla mnie jest... achhh, po prostu WIELKI:-) Na tę chwilę, wpisuje się bardzo w moją codzienność:-) I śmieję się i przeżywam i wzruszam... 
"...na drogę Pani dam
krówkę ciągutkę
niech jej będzie słodko".
A ja uwielbiam krówki ciągutki i Pana Michała... też:-)

Dziś tak pięknie i miło jest:-) Trochę wietrznie. Leniwie przy tym bardzo dla odmiany:-) Z samiutkiego ranka na starocie wyruszyłam. 
U nas bliziutko, na Lipową. Choć były takie sobie, to klimat starociowy poczułam:-) Potem niespieszne, okołoporządkowe zabiegi domowe, delikatnie, jak na niedzielę przystało. Dwie kawki i dwie yerby "odpoczynkowe" po drodze, pośród świeżych kwiatów w słojach 
i dzbankach, w schludnym i pachnącym wnętrzu. Z jedną subtelną odmianą meblowo-dekoracyjną:-) A ściślej, ukryłam nareszcie sprzęt grający. Komodę/bieliźniarkę, na której wcześniej wyeksponowany nazbyt dla mnie, raził oko, zastąpiłam starą umywalką/stolikiem... Na jej dolnej półeczce spoczywa już sobie, ukryty pod zazdrostką koronkową 
i nie zwraca uwagi:-)





Na nim moja stara porcelanka:-)


I kwiaty:-) Dopełnienie wszystkiego dobrego i pięknego:-) Kwitnie już marchew, pragnę ogłosić:-) To ona zatem króluje już u mnie. Wraz z piwoniami (achhh) i eustomą, niepolską póki co jeszcze...













Wczoraj też zaopatrzyłam się w nowiutkie "Maison Chic". Z myślą o dzisiejszej, porannej i popołudniowej kawce:-) 





Kilka wpisów przeczytałam też sobie:-) Taki np klik.
Inspirujące, co by nie mówić:-)



~ bh ~








4 komentarze:

  1. Oj, tak! Bo najstraszliwsze w stylowym domu są kable i nowoczesne sprzęty... Brrrrr... Mają być ale tak, aby ich nie było ... :) Bajor-cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Kolej może na TV teraz?:-)
      Miło, że podzielasz...:-)
      Pozdrawiam ciepło,
      Hania

      Usuń
  2. Piękna niedziela u Ciebie była:)))kwiaty w starych naczyniach wyglądają uroczo:))i świetny pomysł z ukryciem sprzętu grającego:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger