poniedziałek, maja 28, 2018

Nieoczywiste miejsce deski i półmiska


Bławatkowe pole rośnie wokół mnie...
Tak mogłaby brzmieć piosenka Lady Pank:-)
Zastanawiałyśmy się ostatnio z Anią, czy chabry rozsiewają się same... No i okazuje się, że tak. Podobnie jak niezapominajki. Są jednoroczne, ale nasionka z nich wysiewają się po przekwitnięciu.
Wystarczy zatem raz jeden posadzić je w ogrodzie,
by co roku cieszyć się kwietną łąką:-)
Kuszące bardzo!

A ja tymczasem zmagam się z jakimś choróbskiem.
Ale nie na tyle jest źle, bym nie mogła poogarniać troszkę.
A kiedy już czyściutko i pachnąco jest, by nie pokusić się o maleńką przemianę dekoracyjną na przykład:-)
Jaj, ileż dobrej, przyjemnej energii wyzwalają we mnie takie zabiegi:-) 
A zadziało się co nieco w mojej łazience. 
Choć tak naprawdę impuls, który wyzwolił wszystko, 
popłynął od tego oto, niepozornego naczynka:-)




Niedziela starociowa na Lipowym za mną:-)
I taki to półmisek trafił w moje ręce.
Dla mnie cudeńko:-)
Mam już kilka podobnych różnej wielkości,
zatem komplecik powiększa się.
Kilka jeszcze drobiazgów zakupiłyśmy z Anią do pracowni.
A naczynko ustawiłam rzecz jasna od razu w najbardziej widocznym miejscu:-) Już tak mam, że oczy nacieszyć muszę tym co nowe:-)
Jednak stół jadalniany za dużą okazał się przestrzenią dla mojej  porcelanki. I tak oto ostatecznie trafiła do łazienki, 
w której przy okazji też usunęłam to i owo, a konkretnie górkę od kredensiku na przykład:-) O tym jednak innym razem.
Tymczasem, deska moja kuchenna półką nawannową stała się.
Na niej zaś półmisek najpiękniej się komponuje:-)
















I kilka innych drobiazgów w nowym ułożeniu przy okazji:-)
A deska kuchenna może w niecodziennej roli,
ale skoro obrusy na łóżku lądują,
to i deska kuchenna na wannie może:-) 

Dziś jeszcze na zakończenie Ania Jopek, która bardzo bliska jest memu sercu nie tylko dzięki muzyce, 
ale też wszystkiemu, co przekazuje słowem. 
Mogłabym podpisać się pod wszystkim, czym się dzieli,
a co płynie z Jej wnętrza.
Bliskie są mi wartości, które celebruje,
wybory i droga, którą kroczy...






~ bh ~







1 komentarz:

  1. Przepiękne aranżacje łazienkowe dziś stworzyłaś Haniu. Tkaniny z koronkami, miseczki, świece, mydła, deski, białe halki...to wszystko współgra fantastycznie i stwarza niezwykły, tylko Twój klimat... A filmy z udziałem A.M.Jopek bardzo ujmujące. Pozdrawiam cieplutko... :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger