sobota, czerwca 23, 2018

Radośnie jest


Uwielbiam ten moment... Kiedy można pozostawić na chwilkę za sobą codzienną rzeczywistość i zwyczajność, ze wszystkimi domowymi i pozadomowymi przyziemnościami:-) Które swoją drogą bardzo lubię:-)  Oficjalnie zakończył się wczoraj czas szkolny, powtarzalny, pełen obowiązków i porannych napięć. Rysuje się w sercu czas podróży, przyjemności przeróżnych, dla mnie toskańskiej znów przygody i powrotu do ukochanych zakątków... W domku spokojnie i pusto jakoś, zwierzątka zagospodarowane w miejscach bezpiecznych i sprawdzonych. Roślinki wszelakie z donic do gruntu już przełożone. Moje serce bije już innym rytmem...  



Przy okazji porządkowania,
 małej, kuchennej odmiany zachciało mi się:-)




Przestawiłam co nieco,
w spiżarce spoczywają już wszelkie drewniane przybory.
W kuchni pozostawiłam te ceramiczne jedynie:-)
Uwielbiam łączyć je z drewnianymi skrzyneczkami.




Szarotka skradła moje serce:-)



Majeranek mój ulubiony w zielniku już:-)
Garnuszek żeliwny puściutki zatem.


Dzbany i wazy bez kwiatów...

















Domek taki właśnie będzie na mnie czekał:-)
Bielutki, schludny, mój...

Pięknych wakacji wszystkim!💗
Pełnych radosnych chwil, z zachwytami wieloma i emocjami, 
które można zapisać w sercu, 
by potem długo jeszcze móc sięgać do nich z zapartym tchem...



Piękne słowa...
I nutki bliskie bardzo:-)

~ bh ~


12 komentarzy:

  1. Pięknie, sielsko...:) Nutka też bardzo ładna.:) Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego odpoczynku.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam nad nutką z poprzedniego postu i już wiem z czym mi się kojarzy

    https://www.youtube.com/watch?v=hoNRA3XCIW0

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie też wspaniałych wakacji życzę:)))Domek ślicznie przygotowany:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypoczywaj więc i ładuj swoje akumulatory a my tu czekamy . . .Słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypoczywam i ładuję:-)
      I również dużo słońca dla Ciebie:-)
      Hania

      Usuń
  5. Udanego wypoczynku Haniu! I przywieź w sercu same cudowne wrażenia! A dla nas fotki :) Buziaki na drogę :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Polu:-) Robię ich dużo i chętnie się podzielę:-)
      Ściskam,
      Hania

      Usuń
  6. Mam nadzieję Haniu, że ten czas wyjazdu będzie dla Ciebie czasem wytchnienia, potrzebnym dla dalszego działania i pewnie nowych planów...
    Buziaki i ściskam...Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aguś, tak właśnie będzie:-)
      Takie chwile inspirują i dodają energii...
      Gorąco pozdrawiam,
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger