wtorek, marca 27, 2018

Sesja profesjonalnie


Nie potrafię machnąć ręką... Szczególnie, kiedy zobaczę coś w swojej głowie. Wówczas wiem, że tak może być i do tego dążę. I dobrze to i nie. Z jednej strony, wszystko jest dopracowane, z drugiej jednak, wciąż gonię za swoimi wyobrażeniami:-) Ale taka już jestem i taką siebie akceptuję. Stąd też prace remontowo-porządkowe w pracowni nie mają końca. Codziennie sporo tej czysto fizycznej roboty, ale jakże jestem szczęśliwa, kiedy wszystko nabiera właściwego rysu:-) Regały dopiero dziś dopięte na ostatni, no przedostatni guzik:-) Jutro jedynie dopieścić trzeba jeszcze, ale wszystko najtrudniejsze już za nami. Dziś też podjęłyśmy remont kolejnego, ostatniego już pomieszczenia, mieszczącego się przy wejściu. Tuż przy tym, w którym `wyburzyłyśmy` w ostatnich dniach ściankę:-) Owo pomieszczenie pełniło dotąd rolę... graciarni, w której złożone zostały wszelkie dziedziczone  sofy i siedziska. Dodam, że OKROPNE! Miałyśmy zamiar odnowić je i w przyszłości wykorzystać, jednak, na całe szczęście coś podpowiedziało nam, by zwyczajnie pozbyć się ich, a dodatkową przestrzeń wykorzystać inaczej.
Zatem zaistnieje w bieli rzecz jasna. Stanie w niej stara szafa i kilka drobiazgów. Zanim jednak to nastąpi, sporo murowania będzie. To już właściwie ostatnia taka przestrzeń. WSZYSTKO JUŻ ZROBIŁYŚMY:-) Achhh:-) Jakież to miłe:-) Będziemy mogły skupić się na właściwych rzeczach, w przestrzeni przyjaznej, uporządkowanej, czystej i pięknej:-) A skoro mowa o tych właściwych, od kilku dni mogę cieszyć się już profesjonalnymi zdjęciami z naszej sesji:-) Zamieszczam kilka  z nich. Nasza Pani Fotograf, sprawiła się naprawdę wspaniale:-)












I kompozytki:-)


Taki obraz mam w sercu... By wszystko, co wychodzi spod naszej ręki, było wytworem najwyższej jakości. Opatrzone przy tym dobrą, miłą energią i domową atmosferą:-) I już widzę, że to właśnie się dzieje:-) A mnie serce rośnie... I skrzydełka:-) Zaniechałam zamieszczenia dziś moich migawek z pracowni, a w niej naszej wiosny. Pełnej kwiatów, kolorów i zapachów. Za duży kontrast, tak myślę. Jutro też jest dzień:-) W którym na przekór prognozom, tak jak dziś, wyjrzy zza chmur słońce może?🌻

~ bh ~





6 komentarzy:

  1. Na pewno wyjrzy. . .Przepiękne zdjęcia.Niejedna dziewczyna czy świeżo poślubiona para chciałaby mieć taką sesję.Więc naprzód za marzeniami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zachwycona! Czekam na kolejne... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pełna podziwu 😍 Ty wiesz 😉

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger