sobota, marca 24, 2018

Tak jak lubię


Moje dzisiejsze zachwyty kilk. Nie przestanę wzdychać do takich wnętrz:-) Są cudownym wypełnieniem bezsennych nocy. A zdarzają się takie u mnie raz na jakiś czas. Ale nie tylko nocy. Do porannej czy odpoczynkowej kawki w ciągu dnia, nie ma dla mnie milszej odskoczni od bieżących spraw. Często wraz z jej ostatnimi kropelkami, mam już kilka co najmniej pomysłów na przeniesienie tego i owego do siebie. Uwielbiam ten impuls. No i oczywiście potem, tę odmienioną już przestrzeń. Dziś wystarczyło mi tylko, by dołożyć ławeczkę przy kuchennym stole, kilka drobiazgów zamienić miejscem, wyjąć z pudełeczka prezentowe, z zeszłego roku, cudne jajeczka, które zrobiła dla mnie Ala (💗) i milej już i po mojemu znów. Stół kuchenny przestawiony został jakiś czas temu i długo przy nim nie zasiadałam. Nie czułam tego układu. Kuchnia jednak jest dla mnie ważnym, o ile nie najważniejszym miejscem w całym domu, na powrót zatem, niewielkimi zmianami spowodowałam, że jest znów tak jak lubię:-) 






Białe jajeczka w naczynku emaliowanym lubię bardzo:-)




W `mojej` znów kuchni chęć powróciła, 
by ciasteczka maślane upiec wczesnym rankiem:-)





Odszukam jeszcze moje kamienne zające, 
kwiaty w słojach i dzbanach dookoła ułożę 
i chyba tym razem na tym poprzestanę.
Mój czas i energia rozkładają się już na dwa miejsca.
I może stąd ten spokój i powściągliwość.
Poczucie, które towarzyszyło mi już o tej porze, 
by każdy kąt odświeżyć i udekorować, 
odeszło. W zamian, kilka akcentów już sprawia, 
że chłonę wszystko z podobną mocą, 
choć jednak jakoś inaczej...
Zatem moje przedświąteczne szaleństwo porządkowo-dekoracyjne ustąpiło miejsca subtelnemu naznaczeniu póki co kuchennych kątków,
tak by świadomość mogła zaistnieć, że to już...
Lada moment Wielki Tydzień,
a w nim to wszystko, co jest Symbolem życia,
co daje nadzieję i niesie radość...
Rozpoczyna go jutrzejsza niedziela palmowa.
Zatem o palemkach zapomnieć nie można:-)

To jeszcze kawka `odpoczynkowa` i biorę się za coś:-)





Miłego popołudnia wszystkim!✿






~ bh ~


















4 komentarze:

  1. Takie delikatne akcenty świąteczne są bardzo ładne:))ja jeszcze wciąż dekoruję każdy kąt:))w Twoim domu wszystko jest inspiracją:))pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Kochana za taką ilość wspaniałych inspiracji :) Moją odskocznią od codzienności, balsamem cudownym dla serducha również jest oglądanie pięknych wnętrz i cudnych blogów ( patrz: bielhani). Pinterest jest już tak przeze mnie wymęczony, że ledwo daje radę nadążyć za moimi wymaganiami :) Cudnie przestawiłaś mebelki w kuchni, a pojemniczek na jajeczka ukradłabym bez pardonu już, natychmiast...tak bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, dziękuję! Dla mnie inspiracją są takie słowa...
      Całusy:-)
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger