niedziela, marca 11, 2018

Sesja


Kiedy rozdano Oscary, następnego dnia, odwożąc synka do szkoły,  usłyszałam w radio wzruszającą wypowiedź... Słowa nagrodzonego statuetką, meksykańskiego reżysera, scenarzysty i producenta filmowego... Przed Tobą są drzwi. Otwórz je. Za nimi spełniają się marzenia... I choć swój głos oddałam dla innego zupełnie filmu, to te kilka słów sprawiło, że poczułam radość i wdzięczność za tę nominację i ostatecznie nagrodę. Dziś czuję, że... uchyliłam nieśmiało owe drzwi:-) Zupełnie niedawno... Ostrożnie i powolutku poczyniłam pierwszy i drugi i kolejny kroczek w ich stronę... I chyba wczoraj, przekroczyłam ich próg na dobre i stanęłam po drugiej stronie. W świecie, gdzie marzenia dzieją się naprawdę, gdzie tak pięknie smakuje życie:-) Pragnęłam, by nasza pracownia stała się miejscem dla różnych projektów. Dobrych i pięknych. Miejscem, w którym odnajdą nas podobne nam Osoby. Kochające to co robią, robiące to co kochają:-) I tak właśnie dziś się dzieje. Za sprawą cudownych Kobiet i tego wszystkiego, co dzięki nim powstaje:-) Nie sposób wszystkiego opowiedzieć i pokazać. Choć namiastką dzielę się zatem, tak jak na tę chwilę potrafię, nieudolną może, ale moją:-)

Kilka Kobiet sprawiło, że dzień 10 marca, pozostanie w moim sercu na zawsze:-)





W sesji wzięła udział moja Iga:-)


Wiele się wczoraj nauczyłam.
I tyle jeszcze przede mną...




Nasze suknie po raz pierwszy nie tylko na manekinie:-)
I tegoroczna tendencja podobno,
tj pojedynczy akcent kwiatowy zamiast bukietu:-)


Kochane, Niezwykłe, Profesjonalne...
Kamilka - wizaż (madebykamipusz),  
 Ania - fotografia (dekorialove).



A na krzesełku po lewej stoi Ania z aparatem:-)









Całym sercem jestem Tobie wdzięczna Igusiu! 💗💋

Właściwie w każdym wnętrzu pracowni kryje się potencjał:-)
Kolejna mini sesja odbyła się również w naszej kuchni z udziałem 
 Niezwykłej Modelki o imieniu Maja:-)


Poza ślubnym, taki oto klimat czuję całą sobą:-)
Wszystko tak pięknie się udało...
Maju Kochana, dziękuję, że z nami byłaś:-)




 

Ania oczywiście przygotowała całą oprawę kwiatową:-)
To tylko cząstka emocji i obrazów,
jednak prawdziwych, moich...
Kiedy jeszcze pomyślę sobie, że już niedługo zobaczę to wszystko również okiem profesjonalisty.
Oczywiście podzielę się całą fotorelacją;-)

Tyle pięknego się dzieje...
A jutro wykańczamy już ścianę przy wejściu:-)
No i musimy poogarniać troszkę.


Pięknej niedzieli wszystkim💗
Moja taka właśnie jest:-)




~ bh ~



14 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy się u Ciebie dzieją:))z całego serca życzę powodzenia w ty cudownym przedsięwzięciu:))śliczną masz córkę i Maja też urocza dziewczyna:))))Cieszę się że mogę(chociaż wirtualnie)zaglądać w to magiczne miejsce:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu:-) Może kiedyś niewirtualnie uda się coś zorganizować?:-)
      Całusy,
      Hania

      Usuń
    2. Byłoby fajnie:))))))))))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  2. Ale bajka:)Gratuluję piękna sprawa ta sesja a MODELKI:) śliczne Dziewczyny.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne dziewczyny i takaż cała sesja.Wiosenny klimacik się pojawił.Pozdrawiam.







    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że tak uważasz:-)
      A wiosną zaznaczamy już co się da:-)
      Pozdrawiam,
      Hania

      Usuń
  4. Wspaniała ta twoja pracownia i wspaniałe tło do romantycznych zdjęć. Możecie robić tam sesje ślubne i inne. Modelki obie piękne, magiczny klimat bo magiczne miejsce. Pięknie Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko:-) Bardzo byśmy chciały. Mocno wierzymy, że się uda:-)
      Hania

      Usuń
  5. Cu - Do - WNIE !!! Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko:-)
      Pozdrawiam serdecznie,
      Hania

      Usuń
  6. Achhh!...jak cudnie! Jestem zafascynowana! Sesja na najwyższym poziomie! Fotki pretendują do pism światowego formatu- artystycznie i naturalnie- cudo! To przez te przepiękne, subtelne modelki :) I klimat niepowtarzalnego wnętrza :)No i oko fotografa ( -fki). Raduję się razem z Tobą Haniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu Kochana, dziękuję za miłe słowa:-)
      Gorąco Ciebie pozdrawiam,
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger