niedziela, marca 25, 2018

Szare mydło i słońce


Najmocniej cieszę się dziś mydłem:-) 
Szarym, starym... 




Dziś na moich starociach,
 starszy pan wyprzedawał swoje zapasy chyba:-)
Zapytano mnie w domu z przerażeniem, 
co zamierzam z tym mydłem:-)
A ja dekoracyjne rzecz jasna przeznaczenie widzę jedynie.
Mydła wszelakie ułożone  na ręczniczkach, talerzykach, nieckach, półeczkach, uwielbiam!
W towarzystwie gąbki naturalnej na domiar...
Achhh:-)


To też stare:-)







Jutro ułożę i te.
Już nie mogę się doczekać:-)

Jakiś czas temu zakupiłam w sieci takie oto. 



Tyle że dziesięć razy droższe, mniejsze, no i nowe. 
Tym mocniej cieszę się moim dzisiejszym nabytkiem:-) 
Pozostałe moje skarby...


Śliczna chochla do zupy i miseczka.


Medaliki takie oto...



Tacka drewniana (lubię ten kształt) i misa toaletowa sygnowana:-)


Kilka starych książek do pracowni.
Do naszego kącika pod sesję...
W starej ramie okiennej tworzymy bibliotekę:-)
  

 Mój dzień rozpoczęłam starociowo zatem i ze słońcem...
Towarzyszyło mi przez calutki dzień:-)
Takich dni potrzeba mi.
Słonecznych, cichych, dobrych...
Dzięki starociom i pięknych:-)

A jutro poniedziałek...
Wierzyć chcę, że będzie słoneczny:-)

Kilka moich dzisiejszych nutek...




~ bh ~

6 komentarzy:

  1. Cieszy mnie,że Ty się cieszysz! A jest czym.Ach te Twoje mydelniczki,urocze i właśnie na takie mydełka!Wiosennie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja pozdrawiam gorąco, dziś ze słońcem i ptasim koncertem za oknem:-)
      Całusy,
      Hania

      Usuń
  2. Cudeńka wyszukałaś! Mydełka, mydelniczki-prześliczne! I inne bieluteńkie emalie, ceramiki... To cieszy... wiem o tym doskonale! Ja jeżdżę tylko raz w miesiącu ale muszę zintensyfikować chyba... :) :) Serdeczności ślę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko:-) Bardzo polecam!
      Pięknego dnia!
      Hania

      Usuń
  3. Ja też lubię poustawiać dekoracyjnie mydełka ale takich pięknych i starych nie mam:))u Ciebie jakoś wszystko wygląda magicznie!!!resztę nabytków też bardzo ładna szczególnie ta chochla mnie urzekła:))Pozdrawiam serdecznie i dużo słoneczka życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem to Reniu Kochana, że lubisz:-) Chętnie prześlę Ci jedno jeśli chcesz?:-)
      Prześlij mi proszę dane na maila.
      Całusy,
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger