środa, lutego 21, 2018

Niewiele potrzeba


Gdyby tylko dzień mógł być choć odrobinę dłuższy... Jest mi go o kilka godzin za mało. A i tak tyle się dzieje:-) Dobrego:-) Na początek wszędzie już odczuwalna wiosna:-) Klucze dzikich gęsi na niebie, świergot cudowny od rana, kiełki i pąki wyzierające z ziemi...:-) Wiosna tuż tuż. Nie straszne mi już nawet pogłoski o nachodzącym mrozie. To zwyczajnie ostatnie tchnienie zimy:-) Potem nastanie już to wyczekane i wytęsknione budzenie się przyrody do życia:-) Poranne spacery smakują znów inaczej. Wszystko jest inne. Życie nabiera na powrót blasku i sensu:-) Pozostaje już tylko tydzień do marca!:-)









Od dziś też mogę zaparzać w domku znów kawkę:-)
Ekspres cudownie odzyskał swoją sprawność, 
tym samym też powróci jeden z ważniejszych,
 celebrowanych moich, porannych rytuałów:-)


Jak ja kocham ten widok i zapach i wszystko,
 co ta zwyczajna i niepozorna czynność ze sobą niesie
Dla mnie już taka nie będzie, ani oczywista ani zwyczajna:-)
Wystarczy coś na moment utracić, by docenić, 
jak wielką ma dla nas wartość...







Dobrze mi:-)
Naprawdę dobrze.
Tak niewiele potrzeba...
Wszystko tak szczęśliwie się kumuluje.
Wiosna, kawka, i ściana już w pracowni wyburzona:-)
Dziś też stół przywiozłyśmy, ten eklektyczny, rozkładany.
Od dziś też wnętrza pracowni, a raczej ich namiastkę,
  można oglądać na mini wystawie w jednej z gliwickich restauracji 
przy rynku o nazwie Szamma:-)
Mogłam zachwycić się nimi,
zanim trafiły na tzw światło dzienne:-)


I przy okazji nasz `nowy` stół:-)
Po rozłożeniu.
Kiedy wychodziłam, Ania nadawała mu już miętowy odcień:-)




Jestem zachwycona tymi ujęciami...
Zapragnęłam zawiesić wszystkie te prace u nas również:-)




Jest i informacja, 
że to nasze skarby:-)


Wróciłam do domu cała w skowronkach:-)
A w nim sporo już kolorowych akcentów.
Przywołuję wiosnę:-)






Zapachem i soczystą, świeżą zielenią mięty, 
upajam się i zachwycam.
Co rusz dokupuję kolejną:-)


A od wczoraj chłonę ten oto instagram z bijącym sercem:-)

 Radosnego popołudnia i wieczoru wszystkim💗


~ bh ~



2 komentarze:

  1. U Ciebie nie ma nudy, ciągle coś się zmienia, Tu fotel biały za chwilę miętowy stoi. Tu filiżanka biała, tam z wzorkiem przecudnym. Tu kwiaty, tam zioła, ziarenka, bułeczki... fantastycznie!... Zachwyca Twoja pasja połączona z twórczą pracą. To może dawać tylko dobre owoce... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani trochę:-) Tyle się dzieje i w domku i w pracowni... Tak dobrze mi z tym:-) Pięknego dnia! Ciepło pozdrawiam,
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger