piątek, lutego 16, 2018

Pierwsza rocznica


16 luty, to dzień urodzin pracowni:-) Obchodzić pragnę jak swój własny... Dziś z trudem zgasiłam światło i zamknęłam za sobą drzwi.
Nawet już nie pamiętam, jak to było bez niej... I nie sposób myśleć, że mogłoby jej zabraknąć. Zrobiłam sporo zdjęć. Tak cudownie padało dziś światło na wszystko dookoła. Przysiadałam to tu to tam i gapiłam się i chłonęłam... Cała szczęśliwa też spotkaniem dzisiejszym z niezwykłą Osobą, pełną pasji i miłości do starociowych klimatów. Zadziało się to coś, co sprawia, że z całych sił pragnie się już tę Osobę zaprosić do swojego grona, powierzyć swoje skarby, zaufać... Tworzymy powolutku, kroczek po kroczku swoją ekipę:-) Jestem naprawdę dobrej myśli:-) Jeśli tak bardzo kocha się to, co się robi, nie może się nie udać:-) Do tego, kiedy jeszcze połączy się siły, kiedy wzajemnie obdarowywać się będzie każdego dnia swoją twórczą, dobrą energią...:-)To musi promieniować, zarażać innych, przyciągać sobie podobnych, zwariowanych, niepoprawnych pasjonatów/wariatów:-) Tak pięknie dziś potoczył się ten dzień. Całym sercem jestem wdzięczna za każdą chwilkę. Właśnie dziś:-)














 A jutro i w niedzielę w Katowicach, 
w Międzynarodowym Centrum Kongresowym, 
kolejne dni 4DesignDays:-)
Kilka moich zeszłorocznych zachwytów tutaj:-)
A póki co, zapaliłam świece, nalałam sobie winka
i kilka łyczków na dobry początek tej wymarzonej przygody wypiję:-)
Z nadzieją w sercu, że wszystko będzie dobrze,
że potoczy się tak, jak pragniemy:-)
Za naszą pracownię...💗🍷


 


~ bh ~



7 komentarzy:

  1. A nie mówiłam:)Na bank będzie, MUSI BYĆ. Innej opcji nie ma:)
    Tego życzę całym sercem
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie gra tam światło. . .

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się razem z Tobą Haniu :) Powodzenia w realizacji celów! Trzymam kciuki! Foty obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach Haniu życzę Ci tego wszystkiego z całego serca:))))rocznic tyle ile zapragniesz:))aby otaczały Cię tylko wspaniałe osoby,bo na nie zasługujesz:)))a pracownia jest tak piękna że oczu nie mogę oderwać:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger