poniedziałek, września 25, 2017

W moim domu jesień


Wrzosy i zasuszone hortensje. Gdzieniegdzie też rozchodnik. W sosjerach, słojach, pojemnikach, dzbanach 
i skrzyniach. Pozwalam sobie już na to jesienne dekorowanie. Choć akurat dziś przez chwilkę poczułam się nieswojo z tymi wszystkimi moimi wrzosami i innymi jesiennymi akcentami... Tak cudnie zaświeciło słońce. Podmuch prawdziwej, letniej aury... W ten jesienny dzionek:-) Jednak nie posunęłam się jeszcze tak daleko, by sięgnąć po dynie... Póki co jedynie kulinarnie:-) A tymczasem wrzosy w kuchni...



W salonie...




Na kominku hortensje i rozchodnik...





Jedna ze starych okiennic znów trafiła na jadalniany stół:-)








Na kredensie też mały akcent...




W nieckach...


Na ławeczkach...










A to już jesień w pracowni, a dokładniej w naszej kuchni:-)
Dynia hokkaido, pokrojona w półksiężyce, 
doprawiona ziołami i solą i podlana oliwą,
w towarzystwie Cudownych Dziewczyn...
Niezapomniane emocje:-)
Te, powodowane doznaniami smakowymi,
 jak i tętniącą życiem naszą pracownią:-)
A smak wzbogaciłyśmy kilkoma kropelkami limoncello:-) 










Dynię w tej odsłonie z serca polecam.
Szybkie, niebanalne i przepyszne co nieco:-)
W dodatku, gdy przyrządzi ją ktoś Niezwykły...
Aguś, całusy!💗 

 


Miłego, poniedziałkowego wieczorku wszystkim:-)

~bh ~

3 komentarze:

  1. Cichutko i bardzo ładnie wkrada się jesień do Twojego domku:)))ja też już dekoruję wrzosami i nawet dostałam koszyk ozdobnych dyń:)))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zamówiłam białe:-) Bardzo jestem ich ciekawa. Zatem jesień!:-)
    Dziękuję Reniu, że dzielisz się tym, co u Ciebie:-)
    Całusy!
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta Twoja Jesień, choć za oknem przynajmniej u mnie pada...ja też już zebrałam moje hortensje i rozchodniki, część poszła na wianki, część też powkładana w dzbanki, gary...zapalam świece i słucham Pani Halinki i oglądam po raz kolejny Twoje cudne zdjęcia...
    Pozdrawiam Haniu...Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger