czwartek, września 28, 2017

Dobry dzień


Tak pięknie budził się dziś dzień:-)
Lubię wpatrywać się w to, co za oknem,
jeszcze trochę senna, z filiżanką pachnącej kawki...
Świadomość pogodnego, słonecznego dnia sprawia,
że chce mi się wszystko:-)
Najpierw rozglądam się dookoła, 
by na nowo zachwycić się cieniami,
których tak mało mi ostatnio...















Dokładam te moje zasuszone hortensje to tu to tam.
Z jesiennym już czasem pogodzona.
Przy tej też okazji, zmieniam troszkę dekoracje,
coś wynoszę do pracowni, coś z niej dodaję...
Wystarczy czasem zamienić miejscem kilka przedmiotów, 
by poczuć te cudowne emocje:-)
Ale nie muszę tego tłumaczyć raczej,
wiem już, że nie tylko ja tak mam:-)







I stała się rzecz niezwykła.
Witrynę w salonie zapisałam w głowie jako nienaruszalną.
Stąd od bardzo dawna nic się w niej nie działo.
Nie mam pojęcia, skąd to nastawienie, uwarunkowanie nawet.
I nagle wczoraj zrodziło się ni stąd ni zowąd pragnienie,
a potem dałam sobie przyzwolenie, 
by w niej również pojawiło się coś innego, `nowego`.
Jestem pewna, że ma to swoje uzasadnienie znów 
w psychologii...
Bo przecież w moim całym wnętrzu wciąż coś się dzieje,
witryna od dawna stała nienaruszona.
Hmmm...
No ale stało się i już nawiązuje bardzo do wnętrza kredensiku w salonie i całego salonu:-)










Serwetkę, okazało się, też  można w witrynce zmienić:-)

















A tak oto rozpieszcza mnie słońce od wczoraj:-)








 

To będzie dobry dzień:-)
Tego wszystkim z serca życzę🌼


~ bh ~











3 komentarze:

  1. Tak, to będzie dobry dzień:)
    Czuje się zarażona zmiennością tj " Wystarczy czasem zamienić miejscem kilka przedmiotów,
    by poczuć te cudowne emocje:-)" i NIE ZAMIERZAM się z tego leczyć:)

    Przytulam mocno
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest ta gra światła i cienia wczesnym rankiem,a potem w dniu takim jak dzisiejszy słońce włada całym światem,także tym domowym.A witrynka śliczna tak jak i jej zawartość.Fajnie czasem coś poprzekładać,mała rzecz a jaka radocha.Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też ostatnie dni są słoneczne:))Twój dom w promieniach słońca jest jeszcze bardziej bajkowy:)))ja też lubię przestawiać przedmioty,wydaje mi się że wtedy dom żyje:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger