poniedziałek, września 11, 2017

Wspomnienie wczorajszego dnia


 

To tylko dwa stare, niepozorne, podręczne lustereczka 
i świeczniki dwa, których sprzedający wyraźnie nie docenili...
Mnie zaś na ich widok serce zabiło mocniej, 
tak jak przy każdej napotkanej perełce:-)







Świeczniki są niezwykłe! 
Zachwycam się nimi, nie zamierzam przecierać ich ani pędzlem dotykać nawet:-) Piękne są takie właśnie. 
Nie białe, naznaczone własną historią, minionym czasem...




Cudnie im z moim musztardowo-tytoniowym lnem:-)


 

Stały już na kuchennym stole i na kawowym...
Kuchnię jednak wolę w tej odsłonie.
Na stole deska kuchenna, owoce, najchętniej widziałabym cisto ze śliwkami jeszcze:-)
Starsza pani, u której zakupiłam dziś owoce i warzywka,
widząc moją radość, że i malinki i śliweczki i pomidorki świeżutkie i smakowite pakuję do koszyczka,
odpowiedziała...
jak dobrze potrafić czerpać z tego co jest...
bo wszystko co dobre szybko się kończy.
I coś w tym może jest.
Tak bardzo wyczekiwałam na nadejście lata, a oto schyłek już mojej ukochanej pory roku niestety.
Tak bardzo mi tego żal...








A lusterka podręczne, to jedna z moich słabości:-)
Sporą ich ilość zgromadziłam już sobie.
Te w drewnianej oprawie lubię najmocniej.





Cieszy mnie bardzo wspomnienie wczorajszego dnia...
W nim, moje starocie ukochane i kilka jeszcze przemiłych momentów potem, wśród kwiatów i cudownych Kobiet, 
którymi niezmiennie zachwycam się,
które wzbudzają mój podziw i stanowią inspirację 
i motywację jednocześnie... By sięgać po swoje marzenia, 
by realizować to, co podpowiada serce:-)
I wdzięczna jestem, że dane jest mi to wszystko,
że wyszłam poza próg własnego domu,
że teraz jestem w tym miejscu...
Na początku może dopiero swojej drogi, 
ale jestem!☺


Spokojnej nocy wszystkim💗

~ bh ~









2 komentarze:

  1. Piękna sprawa:) Ja bym ich też nie malowała:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Lata żal ale miejmy nadzieję że jesień będzie piękna,ona też ma swoje uroki:)))))zakupy cudne i lustereczka i świeczniki:)))u Ciebie wszystko wygląda uroczo:)))Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę:)))))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger