sobota, maja 06, 2017

W miłym nastroju


I zaczęły się:-) Żabie koncerty po zmroku wprawiają już w zachwyt wszystkich. Takie miłe zadośćuczynienie za pogodę, która zmienna bardzo. Póki co nie pada, jednak to kwestia chwili. Niestety. Mimo to jedziemy. Może na Szombierkach zaświeci słońce:-) To na niebie, bo w sercu rozpromienia już każdy zakamarek:-) Pragnę choć na chwilkę pobyć w klimacie tych wiekowych przedmiotów. Nawet, jeśli niczego ze sobą nie przywiozę. Po prostu poprzechadzać sę, poprzyglądać, powzdychać z zachwytu... Na przykład nad telefonem naściennym, perełką nad perełkami.
Nieosiągalną, przez cenę. Popatrzę zatem znów dzisiaj tylko, jeśli się nie sprzedał. To ten:







Jest też zegar podłogowy, niezwykły, stary bardo z okuciami. 



~ 🌸 ~


I powróciłam z szatkownicą do kapusty. Mało spotykaną, 
z ceramicznymi wstawkami, a na nich cebulowe dekorki:-)




Dołączyła do mojej cebulowej kolekcji.




Z deską drewnianą, które postanowiłam przygarniać bez wyjątku:-)








A to za sprawą jednego z blogów, na których zachwycił mnie rządek takich deseczek na kuchennym blacie:-)

Umyłam już i ustawiłam na stole mój wczorajszy dzban:-)






Talerz sygnowany z uszkami. 
Uwielbiam je, mam już kilka co najmniej:-) 



Lusterko cudne podręczne.
Kolejna moja słabość. Kiedyś poświęciłam im cały wpis:-)





I oto - w zastępstwie tego nieosiągalnego, 
uroczy, groszkowy w kwiatuszki, starutki telefon:-)






Poza tym zazdrostki, narzutkę dzierganą i kołnierzyk z nici.
Schną już sobie:-)
Pogoda taka sobie, ale nie na tyle, by nie można było przechadzać się i poszukiwać:-)
A tymczasem w moim ogrodzie zamieszkał piękny, bielutki gołąbek:-)
Wyjada ziarenka z karmnika, a raczej z jego okolicy, 
bo wejście nie na te gabaryty:-)
Je i odpoczywa, napuszony cały.
Pomyślałam, że to może pocztowy jakiś?:-)
Przystanek zrobił sobie w locie.
Akurat tutaj:-)



Cudowny jest:-)
Mam nadzieję, że nabierze sił na tyle, 
by spokojnie dotrzeć do celu.

Dobry, spokojny, mój dzień:-)
I jeszcze dalsza jego część przede mną.
Spędzenia jej w miłym nastroju życzę sobie i wszystkim😊

~ bh ~






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 bielhani , Blogger