sobota, maja 13, 2017

Z miłymi akcentami


Zerkam przed siebie na pochmurne dziś niebo i cudownie rozkwitłe już buki. Wszystkie właściwie mają już listeczki:-) Senna jakoś bardziej niż zwykle, popijam swoją pierwszą, wczesnoporanną kawkę z nadzieją, że przestanę wreszcie ziewać. Z satysfakcją wracam w myślach do tego, co wczoraj zrobiłam. To bardzo miłe uczucie:-) A dziś przede mną nowy dzień. Pełna wiary pragnę wejść w to, co przyniesie. Może tak jak wczoraj, choć na chwilkę wyjrzy zza chmur słońce... Wystarczy kilka promyczków, tak dla upewnienia, że wciąż jest. Dziś zatem w oczekiwaniu miłym, leniwie dla odmiany, z małym co nieco do kawki, chłonę ciszę i spokój tego dnia. W moim starym dzbanie świeże kwiaty (ogrodowe, nie szklarniowe), zakupione przed południem:-) 






 




  
I tak minął mój poranek:-) Z gazetką, ze świecami, pyszną kawką i ciszą. Czyli tak jak lubię:-) Potem też dzień przyniósł inne, miłe bardzo emocje:-) Takie jak wizyta Ani z jej cudownymi wiankami. Jestem nimi zachwycona:-)






































Takie oto cudowności będziemy tworzyć na warsztatach w naszej pracowni:-) A tymczasem nastał wieczór, życzę zatem wszystkim, by był dobry i spokojny💗
Mój taki właśnie jest:-)








~ bh ~

6 komentarzy:

  1. O matulu jakie one są piękne. Białe to gipsówka te w pąkach nie wiem ale cudne a te zielone to suszki?- nie wiem jaka jest prawidłowa nazwa. Ania zdolna Dziewczyna :)
    Chyba pierwszy raz tak czekałam na słońce i w końcu zawitała wiosna oby na dobre. Wczoraj z Minikowa przywiozłam róże okrywową białą:) i różową. Mama cała szczęśliwa więc wyjazd się udał.
    W piątek dzwoniła Pani od której mam kredens w kuchni:) Ma dla mnie nogi od maszyny i coś jeszcze. Zaprosiła dzisiaj po południu więc coś na pewno przywiozę:)i czegoś pewnie się jeszcze nauczę
    Dzień nie dosyć, że słoneczny to jeszcze zapowiada się starociowo:)
    Spokojnej, słonecznej i cudownej niedzieli życzę
    ściskam mocno
    PS dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuleczki to pączki akacji, kwiatuszki to kalanchoe. Tylko żywe kwiaty, żadnego suszu:-) Bardzo, bardzo zdolna:-) A na różę białą okrywową też wielką mam ochotę. Ciekawe co przywiozłaś:-)
      Całusy!
      Hania

      Usuń
  2. Przyjemnie spędzić u Ciebie parę chwil z filiżanką herbaty. Idealny klimat na relaks i takie zwyczajne "zatrzymanie się" Przytulam ciepło, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję! Tak miło mi, że tak czujesz, że odpoczywasz w tych moich starociach:-) Również cieplutko pozdrawiam:-)
      Hania

      Usuń
  3. Wianki są cudne:)))u nas dzisiaj zaświeciło słońce i był piękny i cieplutki dzień:))Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Ani:-) A tydzień gna, już środa. Słońca i radości Reniu życzę z całego serca!
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger