sobota, maja 27, 2017

I jest biało


Cudowny, sobotni poranek. Z cieniami na ścianach, z promieniami słońca na twarzy, ze śpiewem ptaków i rześkim powietrzem po deszczowej, burzowej nocy... A ja zerkam na swoją białą już toaletkę:-) Jest tak, jak sobie wymyśliłam. 






Z wczorajszego targu powróciły ze mną białe begonie. 
Między innymi oczywiście:-)




Mój lawendowy olejek, lubię kiedy jest pod ręką:-)









Biały bez na zmianę z kaliną lubię, gdy jest to tu, to tam:-)
Ten o wyjątkowo intensywnym, cudownym zapachu.














Po takim poranku mój dzień będzie cudowny.
Już jest:-)
Wyruszam do ogrodu, moje roślinki czekają:-) I dziś panowie 
z sąsiednich budów dzień wolny chyba mają:-) Na szczęście:-)
Cichutko i miło dookoła...

Takiego też dnia życzę wszystkim, ze słońcem, wśród kwiatów, 
z lekkim, radosnym sercem😊

U mnie cichutko rozbrzmiewa dziś znów ulubiona moja muzyka...
Ania Jopek z ostatniej płyty:-)


~ bh ~





2 komentarze:

  1. Ta Twoja biel czaruje:)))i ja wciąż coś białego ustawiam w widocznym miejscu:)ostatnio jakoś zabiegana jestem i nie mam czasu na domowe przyjemności czyli przestawianie i dekorowanie:)))mam nadzieję że ten tydzień będzie dla mnie spokojniejszy:))))Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu Kochana, takiego spokojnego czasu życzę Tobie. Byś mogła coś przestawić, udekorować. Sama wiem, ile niesie to radości:-)
      Pozdrawiam gorąco,
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger