sobota, maja 20, 2017

Kwiaty i cenna lekcja


Wczoraj życie przyniosło mi cenną lekcję. Wszystko dzieje się po coś. Mamy swoje wyobrażenia i oczekiwania dotyczące osób, zdarzeń i sytuacji. I nagle coś przybiera inny niż pragnęlibyśmy obrót spraw. 
Można wówczas pogrążyć swoje myśli i energię w poczuciu rozczarowania i zawodu, zadawać sobie pytanie, co sprawiło, że ktoś tak właśnie się zachował. Do tego jeszcze wpaść w panikę, co teraz, nie dam rady przecież, nigdy tego nie robiłam.
 Jednak w innym spojrzeniu, tę samą sytuację można odczytać jako szansę dla siebie, by spróbować czegoś nowego, by sobie zaufać i sprostać temu, co powierzaliśmy zawsze innym, bo wydawało się zbyt trudne, nie dla nas. Codzienność daje nam możliwość sprawdzenia się w nowej roli. I okazuje się, że możemy być samowystarczalni, trzeba tylko dać sobie szansę:-) 

Mój sobotni poranek piękny, pachnący i ciepły, leniwie spędzam 
i w ciszy. Wokół mnie kwiaty wszędzie, bo oto  
 cudowny nastał czas. Można  powrócić ze spaceru lub z targu z naręczem kwiatów moich ukochanych, kaliny i bzu:-)
 Dziś u mnie w każdym możliwym miejscu, 
w słojach i dzbanach, na stołach, fotelach i zydelkach...











Do tego nowe wydanie Werandy i Werandy Country w zanadrzu:-)

















Bardzo podoba mi się połączenie dostojnej róży z ogrodowym bzem.
Można tym sposobem przydać bukietowi troszkę cudownego zapachu, którego ostatnimi czasy róże nie dają niestety.









A poranne słońce cudownie rozświetla wnętrze:-)















W tle moja muzyka:-)
Dziś jedna z piosenek z zakupionej wczoraj płyty w klimacie smooth jazz. Bogaty bardzo wybór w sklepach Empik.



Pięknego, pachnącego i słonecznego dnia wszystkim🌼



~ bh ~

2 komentarze:

  1. Piękne są Twoje bukiety i ślicznie ozdabiają Twój niezwykły dom:)))Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję Reniu:-) Wspaniałego dnia i całego tygodnia dla Ciebie!
    Hania

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger