sobota, lipca 08, 2017

Dziś zachwycam się kwiatami


Sobotni poranek... Chciałoby się napisać cichy, ale taki nie jest. Za płotem prace budowlane toczą się w najlepsze. Cała nadzieja w wolnej od pracy niedzieli:-) Dziś zachwycam się ogrodem. Oczyściłam już pelargonie i róże z przekwitniętych kwiatostanów. Zerkam z niedowierzaniem na moje hortensje anabelki. Z roku na rok większe i piękniejsze:-) Zakwitła nawet katalpa! Róże zakupione w tym roku pęknie też kwitną. Lawenda i zioła pachną z daleka. Tak kocham ten mój skrawek zieleni:-) Zamykam za sobą furtkę i czuję, że jestem u siebie, w moim małym, pachnącym raju:-)
Sporo planów jeszcze w zanadrzu, by dosadzić coś i zamienić miejscami..., ale już teraz jest tak, jak pragnęłam by było:-)


Zeszłoroczny przetacznik.



Jeżówki, nie wszystkie jeszcze kwitną.



Rozchodnik i trzykrotka.


I moje begonie:-) Były takie maleńkie, kiedy wyjeżdżałam.



Hortensja pudrowo-różowa.




Anabelki.





Lawenda.



I warzywnik.





Kwitnie mięta i zioła...


...nawet cebula:-)


Liście laurowe, namiastka Toskanii:-)


Stewia też pięknie się zagęściła.







Begonia pełna.











A tutaj gąszcz z hortensji, malin i bukszpanów:-)





Klematis:-)



Kwitnąca katalpa.




Borówek sporo znów w tym roku.











A przy naszej pracowni pięknie zakwitły malwy:-)




W samej pracowni również kwiaty:-)


Kłosy na klatce schodowej.


W łazience akcent miły.








I w kilku jeszcze miejscach:-)
















I nasze przedwojenne prawdopodobnie lalki:-)








Podczas gdy ja zachwycałam się w Arezzo tymi oto lalkami, 
Ania negocjowała już cenę innych...
Rozumiemy się bez słów i w dodatku na odległość:-)


Dobrego dnia wszystkim💗

~ bh ~

2 komentarze:

  1. Ale piękny i kwitnący masz ogród:)))Twoja pracownia jest śliczna:)))lalek imponująca kolekcja:)))Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Reniu, z opóźnieniem, ale również wspaniałego wieczoru i każdego kolejnego dnia:-)
    Hania

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger