środa, lipca 19, 2017

W lawendowym nastroju


Od rana dziś nie mogę się nadziwić, jak pięknie wszystko rozkwita i pachnie. Poranek ponury i chmurny przerodził się w cudowny, słoneczny dzień. A ja pochylam się nad każdym kwiatkiem i próbuję choć namiastkę jego piękna przenieść tutaj:-)












Zadziwia mnie, iż niepozorna cebula może dać tak piękne kwiaty...
To rzeczywisty cud, niepojęta magia, która dzieje się ot tak po prostu. Bez ingerencji, podlewania, zasilania i nie wiadomo czego jeszcze. W przyszłym roku powtykam cebulę w wielu innych miejscach:-)



I choć pewnie każdy ogrodnik załamuje ręce, widząc moje kwitnące zioła 
i warzywa, ja jednak nie potrafię oprzeć się i pozwalam, by rozkwitały sobie najbujniej i najwyżej, jak tylko to możliwe:-)


Hortensje na zimę pozostały w skrzyniach, tak bujnie kwitną już. 
Nawet nie przesadziłam ich. Zasiliłam jedynie wiosną granulkami  nawozu do hortensji.




Oliwki kocham od zawsze. Niestety w naszym klimacie nie najlepiej sobie radzą. Szczególnie zimą, kiedy w domu za sucho dla nich i za ciepło. Opadają właściwie calutkie, ale już jest dobrze:-) 
Moje drzewko oliwne  odzyskało już swoje listeczki:-)








Odrobinę zapachu zapragnęłam przenieść dziś do domku, 
a ściślej do sypialni:-)



Ułożyłam i zawiesiłam wszędzie maleńkie, lawendowo-miętowe  bukieciki...
Na wieszaczkach...



W szafach...








W książkach i na nich...



Na półkach i na stoliczkach...



I przy okazji mój nowy, wyprzedażowy zająć z Zara Home:-)



Wieszaczki z Arezzo zdobią już wnętrza:-)







Na łóżku materiał z inicjałem wypatrzony w Arezzo 
na targach staroci:-)



















Zapach roztacza się cudowny:-) 
Tli się też moja ulubiona, różana świeczuszka.





Zrobiłam też mały przegląd i porządek w nutach i zachwyciłam się nimi na nowo... 
Ułożyłam je na poniewierającym się ostatnio i niedocenianym eklektycznym stoliczku/umywalce.
Idealnie mieści się pod lustrem:-)





Tak pięknie są wydane.











Rozglądam się zawsze za nimi na starociach:-)







Żałuję, że nie mogę podzielić się tutaj zapachem:-)














Dzień upływa mi zatem pod znakiem lawendy, ale też nieustannego odkurzania i zbierania sierści, 
którą mój pies traci dwa razy do roku.
Sypialnia zamknięta na cztery spusty:-)
Tam czyściutko i pachnąco:-)
A w salonie, pomimo dwukrotnego już dzisiaj odkurzana 
i wyczesywania sierści, tak oto jest...



Nie pozostaje nic innego, jak przetrwać...
A w najgorszym razie, mogę ukryć się w mojej pachnącej sypialni:-)

Dobrego i pachnącego popołudnia wszystkim:-)

~ bh ~

4 komentarze:

  1. Zasugerowana widokiem . . . czuję zapach . . .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To największa dla mnie zachęta, by dzielić się tym wszystkim, co wprawia mnie w zachwyt:-)
      Hania

      Usuń
  2. Bukieciki lawendy i mięty wyglądają ślicznie i zapewne tak pachną::))niezmiennie zachwycam się Twoim domkiem:)))do wielu rzeczy mamy podobne podejście:)))podobnie jak Ty uwielbiam inicjały na tkaninach poszewkach i ręcznikach:))lubię też koronki i dziergane jaśki:))ładna kolekcja misiów:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Reniu!:-) Je chętnie zaglądam do Twoich staroci:-)
    Pozdrawiam Ciebie cieplutko,
    Hania

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger