niedziela, stycznia 21, 2018

Dobra zwyczajność


Moje poranki ostatnio, to najpierw skupianie się nad ilością kropel kawy, które z trudem spływają do mojej ulubionej filiżanki. Znów buntuje się mój ekspres, a ja tak już tęsknię za swobodnie płynącą stróżką czarnej cieczy. Nie pomaga czyszczenie, to chyba coś poważniejszego. Niestety. Dziś naliczyłam siedem łyczków:-) To i tak sporo. Byleby poczuć tę woń i choć troszeczkę smak. 



Jak dobrze, że na tę popołudniową, albo drugą poranną kawkę, mogę zwyczajnie wsiąść w samochód i pojechać do pracowni:-) I jakież to przekorne, że w takich kryzysowych momentach, kiedy coś się kończy, gdy czegoś nagle brak, jeszcze mocniej do tego się tęskni. A i też docenia czas, kiedy można było się tym cieszyć. Choć naonczas wydawało się takie naturalnie oczywiste, że jest. Z wieloma `rzeczami` jest podobnie. Ze zdrowiem, z bliskimi, z dobrą, niezakłóconą naszą codziennością... Nic, tylko czerpać radość i cenić wszystko dobre:-) Dostrzegać i układać w sercu tę prostą zwyczajność, niosącą dobre emocje i wewnętrzny spokój...
Cieszyć się, że jest:-)




W mojej zwyczajności pobyłam sobie we wnętrzach, które kocham...













Nasyciłam oczy, poczułam smak i zapach porannej kawki 
i zaszyłam się w pracowni (domowej) z moimi zasuszonymi różyczkami.
Nie mieściły się już pod stołem.
Przebrałam zatem wszystkie i pozostawiłam jedynie łebki:-)








Wydawało się, że wypełnią całą dzieżę, 
ale i tak na kilka wianków wystarczy:-)

Miłego, niedzielnego popołudnia wszystkim💗


~ bh ~

4 komentarze:

  1. I znowu nie widać moich komentarzy.......
    Najgorsze jest to, ze widać wtedy kiedy mogłoby ich nie być, a te na których mi zależy magicznie znikają

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszę komentarze pod prawie każdym postem,szkoda że ich nie widać.Nie chcę,żebyś myślała,ze zapomniałam bielhani.Będę nadal próbować,może przynajmniej niektóre moje słowa tu dotrą.Pozdrawiam serdecznie.Jak zwykle cudnie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dobierasz każdy szczegół. Żyjesz tymi wnętrzami całą sobą i w każdej sekundzie. To jest pasja...Niezwykła i niesamowita.... Fotki katalogowe... Z pierwszych stron... Pozdrawiam :) G*

    OdpowiedzUsuń
  4. Buena Vista SC uwielbiam... :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger