wtorek, stycznia 02, 2018

Lekko i błogo mi


Mam takie poczucie, że wszystko w tym Nowym Roku dobrze będzie się układać:-) To chyba tak zwyczajnie... optymizm i pozytywne nastawienie... Bo właściwie poza kartką w kalendarzu, nic nie zmieniło się tak namacalnie. A jednak podświadomość pracuje:-) Bo jak inaczej to nazwać... Może też to nic innego jak wewnętrzna, nieodparta chęć, by dobrze i pięknie było:-) Nowy Rok to jak nowy dzień... Kiedy się budzi, w niepamięć odchodzi to smutne i trudne... W nim zawsze jakoś łatwiej, nawet jeśli poprzedni dzień zmęczył nas, tak wewnętrznie. Kiedy szarzeje po nocy niebo, budzi się znów w sercu chęć do życia, pragnienie by wszystko wokoło nabrało tej dobrej energii, by przyszło coś miłego i dobrego, dla duszy, dla zmysłów (ja osobiście wielką przykładam wagę do zaspakajania zmysłu najcenniejszego chyba dla mnie, zmysłu wzroku):-) Mnie niezmiennie tak właśnie nastraja nowy dzień:-) Począwszy od pierwszych kroczków po omacku do kuchni, by tę pierwszą, poranną kawkę zaparzyć. Wcześniej jeszcze, kiedy mogę już odsłonić wszystkie okna i spojrzeć na wciąż ciemne jeszcze niebo, z tą miłą jednak świadomością, że to już poranek:-) Tylko mój! Cichy, pachnący, trochę zamyślony i rozmarzony. Tak też i teraz jest. W tych pierwszych dniach Nowego Roku, z liczbą milszą jakoś memu sercu:-) Wolna od postanowień i złotych myśli, chłonę to, czego tak do końca nie sposób mi wytłumaczyć.
Po prostu dobrze i miło mi, lekko i błogo...♡ A dziś i leniwie trochę. Z wyboru:-) Z promyczkami kilkoma, które przez moment zaledwie otuliły wnętrze. Mnie jednak wciąż dobrze z nimi. To taka przeniesiona radość i energia...:-) Dobrze mi znana. Bardzo czerpię z chwil dobrych, radosnych, długo potem...




Na ten dobry początek, sprawiłam sobie przyjemność 
i zamówiłam tę oto płytkę:-)


 


 Miło płynie z niej muzyczka:-)


~ bh ~

7 komentarzy:

  1. To ja troszkę tego optymizmu poproszę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To zapraszam dziewczyny na winko jakieś:-)
      Całusy,
      Hania

      Usuń
  3. Witaj Haniu w nowym roku,najlepsze życzenia ślę tą drogą.Pozostająca w nieustannym zachwycie nad Twoim domkiem Grażyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko:-) Tobie również pięknego i dobrego, całego roku!
      Pozdrawiam ciepło,
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger