niedziela, stycznia 14, 2018

Niedzielnie mi


Mroźny, niedzielny poranek... Z upragnionym, wyczekanym słońcem. Ze starociami w moim mieście. Ekspresowymi, z uwagi na przejmujące zimno, ale cudownymi:-) Wystarczy mi pooddychać choć przez moment tym starociowym powietrzem, a kiedy jeszcze mogę mrużyć oślepione słońcem oczy, naprawdę żyję... Chłonę te chwile. Moje tylko. Potem, w ciepłym już domku, zaparzam drugą kawkę. Wciąż jest cicho. Siadam w wygodnym foteliku przy stole i... unosząc co rusz oczy w stronę przenikających do wnętrza promieni, chłonę ten czas. Całą sobą. W zanadrzu nowe wnętrzarskie magazyny. To moje chwile szczęścia:-) Tak niewiele mi potrzeba...






Kawka w ulubionej filiżance rzecz jasna:-)
W oprawie takiej jak lubię...
Stara deska, ściereczka z Toskanii, 
kilka hiacyntów, na które jednak się skusiłam.
Potencjalnie białych:-)





W słojach i wazonach tulipany...
Tak mi z nimi dobrze i radośnie:-)














I moje inspiracje;-)









No i przytaszczyłam moje starociowe cudo.
Metalowe łóżko na kółeczkach z piątkowej giełdy:-)
Zachwycam się nim...



Oczyszczę je nieznacznie jedynie i pozostawię takie jakie jest.
Będzie stało na tarasie od strony ogrodu, 
na nim wygodne podusie...:-)

No i oczywiście kilka chwil na Pintereście 
w taki cudowny, niedzielny poranek bardzo wskazanych:-)
Dobrej niedzieli wszystkim🌞

 

~ bh ~

p.s.
I też nie bardzo rozumiem, gdzie uciekają komentarze?
Odczytuję je w powiadomieniach, 
tutaj jednak ich nie widać?

2 komentarze:

  1. Pobyłam troszkę u Ciebie Haniu...wypiłam kawkę... podotykałam przepiękne przedmioty, powąchałam kwiaty...nacieszyłam się tym wspaniałym wnętrzem i porozmawiałam z Tobą o ukochanych starociach... Nie będę wymieniała wszystkich bo lista byłaby bardzo długa...Powiem tylko, że kupiłabym takie również bez wahania...Cudne! Bye!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie te komentarze?Słoneczko cieszy,jak pięknie wyglądają wnętrza z refleksami słonecznych promieni.Ale fajne łóżeczko ,a jeszcze na kółkach!Więcej takich dni jak dzisiejszy życzę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger