czwartek, grudnia 22, 2016

Święta tuż tuż


I pachnie już w domu lasem... Moje świąteczne drzewko stanęło przy oknie:-) Na nim koronka, którą zakupiłam niedawno na starociach, zabawki drewniane stare, koronkowe ozdoby, pierniki i suszone pomarańcze. Zielono już na latarniach i półkach. 
Święta tuż, tuż:-)








Na kalendarzu adwentowym pozostały trzy paczuszki 
i jedna nadprogramowa:-)



Czeka już patera na pierniki, suszone jabłka i bakalie.



Jeszcze tylko gwiazdę na wierzchołku choinki zawieszę, 
a ta właśnie `się` robi:-)
No i ubrałam tarasową choineczkę również:-)
A taras też już w pełnej, świątecznej gotowości. 
Trwają natomiast poszukiwania renifera, który gdzieś od zeszłego roku zapodział się:-)






  
Jutro pokażę moją choinkę w pełnej krasie, z gwiazdą:-)
Póki co kilka zbliżeń.















Zając też prosi się o świąteczny akcent jakiś:-)



Nieodłączny element Świąt Bożonarodzeniowych - mandarynki:-)
A ostatnio jakoś również granaty.



Zapas świec odpowiedni:-)


Wianki jemiołowe, moje ulubione. U mnie nad kominkiem, na drzwiach wejściowych i na furtce.



I moja starociowa perełka - piękny krzyż stojący. 
Wyjmuję go jedynie na szczególne okazje.



Na kominku pozostały już same tylko światełka. Jodłę i eukaliptus wykorzystałam gdzie indziej.



Podusie suszą się, by w dniu Wigilii czyściutkie i pachnące były.
Podobnie te z krzeseł.












Choinka miała sporej długości czubek. Powstało z niego coś dekoracyjnego na okno kuchenne.






Wianek hortensjowy nad okap powrócił:-)



Manekin z miłym akcentem świątecznym również:-)




Ławeczka przy stoliku póki co puściutka. 
W dni świąteczne staną tam smakołyki przeróżne:-)



A dziś jeszcze dokończę dekorowanie schodów, choinki przy furtce trzeba ustawić i podumać, gdzie jeszcze przeprowadzić poszukiwania renifera:-) 
A dookoła pięknie już. I w domu i na ulicy poczuć można już Świąteczną aurę:.)
Miłego przedświątecznego wieczoru wszystkim, przedostatniego już:-)


~ bh ~







2 komentarze:

  1. Czekałam na zdjęcia twojej choinki, bo jeszcze u nikogo nie widziałam koronkowych łańcuchów, pięknie, zauważyłam też przecudnej urody paterę drewnianą. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:-) A patera też bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam serdecznie!
    H.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger