poniedziałek, grudnia 12, 2016

Świątecznie wszędzie


Sklepy zachęcają już swoim świątecznym asortymentem i pięknymi dekoracjami. To niezwykły czas, ten przedświąteczny. Tyle radości daje tworzenie wciąż nowych dekoracji, obserwowanie ich we wnętrzach u innych, również przechadzanie się pomiędzy witrynami sklepów...
Tak pięknie już wszędzie:-) A ja słucham sobie miłej muzyczki, przeglądam zdjęcia, które ostatnio zrobiłam w kilku iście już świątecznych wnętrzach sklepów, w międzyczasie zachwycam się zapachem suszących się w piekarniku cytrusów i jabłek. 
Muzyczka może zatem nie na koniec tym razem:-)


Tutaj można pobrać muzykę tego niezwykłego artysty za darmo: klik
Lubię nie tylko jej (muzyki) słuchać, podobają mi się również animowane teledyski/filmiki:-) Oto jeden z nich: klik

A pomarańcze, cytryny, grejpfruty i mandarynki suszymy podobnie jak jabłka, wymagają jedynie trochę dłuższego czasu w piekarniku.


O suszeniu jabłek wspominałam w jednym z wrześniowych postów: klik
Można też przy okazji tego wpisu powrócić do słonecznego, wrześniowego poranka na moment:-)

A oto świąteczno-sklepowy zawrót głowy:-)


































A tutaj choć szaro i mokro, dostrzegam z zachwytem ustrojone kroplami deszczu katalpy:-)





W weekend też obejrzałam jeden z filmów z moim ulubionym Jackiem Nicholsonem. Gdyby ktoś miał ochotę na nietypową komedię o umieraniu i radości życia jednocześnie, oto ona: klik

Miłego początku tygodnia wszystkim:-)

~ bh ~









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 bielhani , Blogger