piątek, stycznia 06, 2017

Dobry dzień:-)


Byłam, wróciłam i powolutku przestają piec mnie kolana i palce 
u stóp, z zimna oczywiście:-) Mróz nie zniechęcił 
 miłośników staroci, tych sprzedających i poszukiwaczy perełek:-) 

Co nieco kupiłam, pośpiewałam sobie w samochodzie, pozachwycałam się słońcem, które oślepiało mnie przez całą drogę.
I tego trzeba mi było:-)

Oto moje dzisiejsze skarby:

To mój nr 1, perełka dzisiejszych staroci:-)
 Płyta winylowa Johna Lennona.




Piosenkę "Beautiful boy" John Lennon nagrał dla swojego syna:-)
Jest taka piękna, łza w oku się kręci...

Drugi zakup (kolejność nieprzypadkowa), to stara miarka na 25 metrów 
w drewnianej oprawie:-) Cudo!




I jeszcze sanki zabawkowe żeliwne i dwa stare misie:-)




Lustereczko w drewnianej ramce, szufladka, 
drewniane narty dziecięce - dekoracyjnie, do mojej potencjalnej galerii:-), nici, drewniany świeczniczek...








Dziś powracam do historii Johna Lennona, 
jego twórczości, jego miłości, marzeń...

Niech zaśpiewa zatem syn Johna i Yoko, Sean Lennon.
Oto piękna piosenka o miłości:-)


 Dobrego dnia wszystkim! 


~ bh ~

4 komentarze:

  1. O jejku, taką miarkę miał mój tata, była wspaniała, wykonana z chyba z tkaniny, a za zewnątrz skóra, musiałbym pomyszkować w piwnicy mojej mamy. I sanki mam podobne, zrobił je sam mój tata, tylko drewniane szczebelki zostały wymienione, bo ze starości popękały i także moje dzieci z nich korzystały, może wnuki też będą, nie pozbywam się ich, mają taki staroświecki wygląd, ale na nich zjeżdża się najszybciej. Ależ wspomnienia:) do miłego Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sama przeżywam, kiedy mogę wiedzieć, że budzą się takie piękne wspomnienia u kogoś:-)
      H.

      Usuń
  2. Narty są piękne! A taką samą miarkę miał mój dziadek. Powrót do przeszłości, ach.... Budzą się wspomnienia, miłe oczywiście. Dziś nawet mróz jak dawniej. Dobrego dnia Haniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspomnienia, to cenny skarb:-) Miło mi, że je przywołałam u Ciebie Beciu:-)
    H.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger