poniedziałek, czerwca 19, 2017

Pięknie dziś


Poranek ze słońcem i moimi różami:-) Senna dziś bardziej niż zwykle, zerkam na bezchmurne niebo. Na takie chwile czekam zniecierpliwiona, gdy słońce chowa się za chmurami. Tak pięknie dziś:-) Już wczesnym rankiem ciepło i przyjemnie na tyle jest, że można dobudzać się filiżanką kawki na tarasie. Moje białe różyczki rosną już sobie:-) Tę w białym garnku ustawiłam przy stole tarasowym, by cieszyć się jej wonią i widokiem. I tak cudnie mi z nimi:-) Na płatkach i listkach poranna rosa...






Mam nadzieję, że różyczki szybko się rozrosną:-)


+




Zastanawiam się, skąd u mnie żółta róża?:-) 
Czy mogła się przebarwić? 



Z tej strony domu cień jeszcze.
Łososiowa różyczka z zielenią nierozkwitłych do końca hortensji 
i lawendą, pięknie się komponują:-)



  
I poranne cienie na moim bocznym tarasie...








To będzie dobry dzień:-)
Byle tylko świeciło słońce...

~ bh ~





2 komentarze:

Copyright © 2014 bielhani , Blogger