niedziela, czerwca 25, 2017

W mojej bajce

 

I nastał poranek, w nowej, bajkowej rzeczywistości:-) Ze śpiewem ptaków, 
z cieniami na ścianach, z budzącym się słońcem...
Z ciszą i pyszną kawką. Nie muszę tutaj niczego oswajać. Nie potrzebuję ani chwili, by się zadomowić. Jestem u siebie:-) 
Tak się czuję. Wszystko jest takie, jak kocham. Stare drzwi na rygle 
i zasuwy, okiennice zewnętrzne i wewnętrzne, stropy drewniane i bielone belki, najpiękniejsze jakie widziałam.

 






 


Mebelki nie stare, stylizowane, ale w klimacie takim jak lubię.




Tutaj jeszcze ciemno:-)









Włoska kawiarka.
Główny tutaj element wyposażenia kuchni:-)











Shabby chic:-)






Na drzwiach do podziemi symbol lilijki:-)


Sypialnia główna:-)









Pierwsze zakupy poczynione już, by coś włoskiego upichcić:-) 








Nie może zabraknąć toskańskiego winka:-)



Za oknem iście bajkowy zamek Montegufoni i rozpościerające się hen dookoła gaje oliwne.
Jestem w mojej bajce:-) W scenerii jak ze snu.
Wszystko jeszcze śpi. Przez otwarte na oścież okna promienie budzącego się słońca wpadają do wnętrza, dochodzi śpiew ptaków i dźwięki i odgłosy, których nie znam, ale jakże miłe są dla ucha. Wstaje nowy, piękny dzień.
A ja, otwieram swoje serce na wszystko, co tutaj na mnie czeka:-)


Pięknych, radosnych i pełnych niezapomnianych emocji i wrażeń wakacji wszystkim gorąco życzę:-)

~ bh ~













2 komentarze:

  1. W pięknym domu jesteś:)))Pozdrawiam serdecznie i również cudownych wakacji życzę:))))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger