niedziela, czerwca 11, 2017

Ze słońcem i lekkim sercem

 

Dobrze, że są poranki:-) Ze śpiewem ptaków, budzącym się słońcem, ciche. Wszyscy wokół lubią pospać i dobrze:-) Przechadzam się wśród swoich kwiatów z filiżanką kawki, podjadam truskawki (najsłodsze na świecie) i pomidorki. W tym roku ślimaków sporo wszędzie. Nie potrafię z nimi nic zrobić. Zjadają mi wszystko, a ja jedynie przenoszę je za płot. One chyba jednak wracają:-) Wszystko już tak pięknie kwitnie. Lawenda utworzyła dywaniki, pachnące, fioletowe. Zioła rozrosły się w skrzyniach, hortensje lada moment zakwitną...







 


To biała lawenda. Kiedy kwitnie przypomina łany zbóż:-)






Dwie katalpy dość surowo potraktowałam, przycinając gałęzie.
I są takie, jak planowałam.
Korona układa się w kulę:-) Z czasem zagęszczą się i przesłonią to, co za murem.








Jeszcze chwilka z gazetką i wyruszam na giełdę staroci:-)
To będzie dobry dzień. Ze słońcem, wspaniałymi emocjami, lekkim sercem...








Pięknej niedzieli wszystkim życzę🌼

~ bh ~ 


4 komentarze:

  1. Mam nadzieję że wyprawa na giełdę staroci była udana:)))Tobie też miłej niedzieli życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Reniu, ale o tym może już wiesz:-)
      Całusy,
      Hania

      Usuń
  2. Czarodziejski ogród... nie mogę doczekać się kwiatów hortensji. Przytulam do serca, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja Aniu:-) Sfotografuję je dla Ciebie:-)
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger