piątek, czerwca 02, 2017

Kwiaty, starocie i słońce


Słońce, kwiaty, starocie, wspaniali ludzie...
Czyli wszystko co kocham i do czego lgnie moje serce:-)
Tak wypełnione są moje dni.
Tym też pragnę dziś się podzielić:-)
Mam poczucie, że czekałam przez te wszystkie lata na to, co jest teraz:-) Ożywa to, co nosiłam w sercu.
Co ułożyłam gdzieś na jego dnie i wiernie pielęgnowałam.
I oto teraz, rozkwita i tak cudownie daje o sobie znać...

Pieści moją duszę, umila czas, daje radość i satysfakcję nieporównywalną z niczym innym. 
A potem jeszcze mogę zajrzeć tutaj i `spotkać` się (to nic, że na odległość) z cudownymi Kobietami, mającymi swoje pasje, piękne serca i obdarzającymi mnie tyloma ciepłymi słowami:-)
Żywię wielką w sercu nadzieję na spotkanie, może w większym, blogowym gronie w mojej i Ani pracowni np?:-)
Łazienka z prysznicem wykańcza się właśnie, miejsca sporo, kuchnia jest...:-)
Myślę, że to tylko kwestia czasu:-)

A dziś oczywiście moje starocie:-)
Ze słońcem i wspaniałymi perełkami.
I jeszcze przepysznymi kuleczkami kokosowymi w czekoladzie odkrytymi na naszym ulubionym stoisku ze smakołykami:-)
To, co pozostaje w sferze moich marzeń, to starutki bardzo konik na biegunach. Cudo!


A zachwycam się właśnie, przywiezioną dziś sporą kobiałką i długimi bardzo  świecami:-)







A oto reszta.
Kolejny uchwyt do nut:-)




Porcelanowe przybory kuchenne:-)



I cudna, spora deska kuchenna:-)





Deseczka porcelanowa.


Album na zdjęcia:-) 


 

Stara fotografia z 1911 roku:-)


Uroczy zegar, który zostanie raczej przerobiony na baterie i stanie                          gdzieś w pracowni:-) 



Stara porcelanka:-)

 


Słoiczek, chyba  apteczny.




Ostatnio trafiają w moje ręce stare, przeróżne krzyżyki.
Sporo ich już w domu i w pracowni:-)

 

I ponad pięć metrów lnu w musztardowym kolorze:-)




 


I zakwitła tak wyczekiwana przeze mnie marchew zwyczajna:-)






A jutro kolejny, starociowy dzień:-)

Wspaniałego weekendu z wieloma dobrymi, radosnymi chwilami
wszystkim życzę😊


~ bh ~


5 komentarzy:

  1. Och wzdycham do tych Twoich starociowych nabytków:))najbardziej do albumu:)))zawsze wpada w Twoje ręce coś pięknego:)))Pozdrawiam serdecznie i równie pięknego dnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Album bardzo mnie urzeka:-) Teraz nie wywołuje się zdjęć niestety. A to wspaniała dla mnie motywacja, by umieścić w nim te najcenniejsze:-) Tym bardziej, że zagubiłam mój jedyny album z lat dziecięcych...
      Pozdrawiam ciepło Reniu,
      Hania

      Usuń
  2. A ja myślę, że każdemu wpada w ręce coś pięknego ale nie każdy potrafi to piękno dostrzec:)
    Haniu pielęgnuj ten SWÓJ dar....
    Przesyłam moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, dziękuję za miłe słowa! Odwzajemniam uściski:-)
      Hania

      Usuń
  3. A konik trafił do mojej stajni Haniu... :) I jest otoczony wielką miłością... To absolutnie niesamowite! Pozdrawiam Pola :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger