wtorek, czerwca 13, 2017

Umywalka w kwiatki i stare łóżko


Kolejny kroczek do przodu:-) W pracowni działa już umywalka! Ze starej misy:-) Nikt nie chciał podjąć się wywiercenia w niej otworu na odpływ. Po kolejnych próbach, wracałam do pracowni i przeglądałam takie tradycyjne, okrągłe, do osadzenia w starym stoliku/umywalce. I właściwie ktoś mądry zakupiłaby taką właśnie, okrąglutką i nowiutką, których wybór spory w sieci. Ja wymarzyłam sobie tę z mojej misy w urocze kwiatuszki. I kiedy bliska już byłam porzucenia swojej wizji, moje marzenie w jednej, nieplanowanej chwili urzeczywistniło się. Za sprawą Kogoś, kto zupełnie bezinteresownie poświęcił swój czas i nie zniechęcał się trudnościami... Otwór właściwie trzeba było zrobić odręcznie.
W takich momentach buduje się moja wiara w dobro, w niewymuszoną pomoc i zwyczajną, ludzką poczciwość. Wzruszona i szczęśliwa, patrzę już na naszą nową/starą umywalkę własnego pomysłu, która komponuje się cudownie i jest tylko nasza:-)





 

I kwiaty  w łazience:-)




 


Jeszcze tylko musimy wybrać odpowiednią ramę 
i osadzić w niej lustro.
Chyba że jakieś starutkie wpadnie nam w ręce:-)



 




A dziś sporo czasu spędziłam na odnawianiu metalowych elementów ze starego łóżka, zakupionych na ostatniej giełdzie na Szombierkach. 
Rozważam zawieszenie jednego z nich na froncie budynku, tak dekoracyjnie. Z daleka będzie można dostrzec naszą pracownię:-) Bo któż inny zawiesiłby stare łóżko nad drzwiami:-) Na nim może maleńki szyldzik reklamowy? A wyszło tak jak chciałam.












A oto jedna z naszych sukieneczek i buciki do wyboru:-) 







I przy okazji patrzę na podłogę... 
Coś jeszcze przydałoby się z nią zrobić.
Marzą mi się stare deski z odzysku:-)










To był dobry dzień:-)


~ bh ~









6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tym szyldem, a umywalka cudowna :) Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Wszystko powolutku nabiera wyrazu:-)
      Pozdrawiam Iwonko!
      Hania

      Usuń
  2. Dobrze że udało się w końcu z tą umywalką,bo jest cudnaaaa:)))elementy starego łóżka po odnowieniu bardzo mi się podobają:)))sukieneczka piękna:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu:-) Ja podziwiam Twoje starocie:-)
      Całusy!
      Hania

      Usuń
  3. Jej! Piękna ta umywalka 🌼

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger