poniedziałek, grudnia 25, 2017

25 dzień grudnia

Spokojny poranek, pośród smakołyków wszelakich, z ułożoną już piętrowo zastawą (użyłam jednak innej, niż planowałam. Tej w odcieniu ecru, jakoś ładniej komponowała się z obrusem) i sztućcami (stsrociowymi, `złotymi`) odłożonymi w rogu stołu (to pierwsze ich święta). 









Przy porannej mojej, świątecznej kawce, z gazetkami sprzed kilku lat, smakuję swoją makową struclę:-) Znów wszystkiego wyszło ciut za dużo... No ale jest troszkę czasu, by się podelektować:-)





To ten moment...
Narodził się Jezus w każdym z nas.
Tutaj i dzisiaj...
Kilka słów: klik








Radosnego i spokojnego Bożonarodzeniowego poniedziałku wszystkim

 


~ bh ~



6 komentarzy:

  1. Jeszcze raz zdrowych i pogodnych Świąt życzę Tobie i całej Rodzinki.

    Ja po prostu uwielbiam ten Twój spokój.... Oglądając i czytając zawsze tak się wyciszę, nabiorę dystansu i złapie tysiące pomysłów:)
    przytulam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, cieplutko pozdrawiam:-) A pomysły masz niezwykłe swoje...:-)
      Hania

      Usuń
  2. Już późno ale chciałam chociaż chwilkę u Ciebie zagościć:)))Pozdrawiam serdecznie i miłego dalszego świętowania życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuję, Tobie rónwież:-) To wciąż jeszcze świąteczny wieczór...
      Hania

      Usuń
  3. Dziękuje Haniu z piękne życzenia i ja dzisiaj biegnę do Was wypoczęta i pełna energii z sercem przepełnionym magią świąt wraz z życzeniami dobra i szczęścia, niech mijający czas sprawi, ze znów zagości w nas nadzieja...
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, pięknego świątecznego wieczorku:-)
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger